بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در بهمن 1367 در تهران به دنیا آمد. مهرداد صدیقیان در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و یک برادر دارد. مهرداد صدیقیان دارای مدرک پیش دانشگاهی در رشته ریاضی است. مهرداد صدیقیان از کودکی علاقه زیادی به هنر و سینما داشته و اغلب مجلات سینمایی می خواند. مهرداد صدیقیان از دوران جوانی تلاش خود را در عرصه بازیگری در مدرسه انجام داد و اولین برد او سرپرستی گروه نمایش مدرسه بود. او پس از برنده شدن در یک مسابقه بین مدرسه ای و چندین بار تست زنی برای فیلم عصر جمعه مونا زندی در سال 1393 به مقام اول رسید. تست شده و تایید شده

مهرداد صدیقیان فارغ التحصیل رشته هنرهای زیبا در یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی سال 2013، سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم است. او با حضورش در این سریال به شهرت رسید. پس از مدینه، مهرداد صدیقیان به طور موقت و شاید برای همیشه تلویزیون را کنار گذاشت و به صورت جدی و حرفه ای به سینما رفت. مهرداد صدیقیان در خصوص عدم حضورش در این سریال گفت که این غیبت داوطلبانه بوده است. اخیراً پیشنهادهای زیادی برای حضور در این سریال شده است. برخی حتی مرا وسوسه کردند.با این حال تصمیم دارم مدتی در این زمینه فعالیت نکنم، بنابراین امیدوارم بتوانم همچنان در برابر این وسوسه مقاومت کنم.

غذای مورد علاقه او پیتزا است. او پس از بازیگری امیدوار است مترجم شود، اما تخصص این کار را ندارد. او عاشق هیجان، بازی و ریسک است و می گوید مهم نیست به چه شهر و کشوری می رود، اول به شهربازی می رود. از جمله هنرمندانی که به آنها علاقه دارم می توان به خسرو شکیبایی، کیت بلانشت و مارلون براندو اشاره کرد. او به بازی در فیلم اصغر فرهادی علاقه دارد. او واقعا اهل فوتبال نیست اما طرفدار پرسپولیس است. او برای لباس و اندام خود اهمیت زیادی قائل است و معتقد است چهره و اندام یک هنرمند ابزار است و باید همیشه آماده باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهدی پاکدل

مهرداد صدیقیان درباره خصوصیات اخلاقی خود گفت ممکن است یکی از کنار من از این که مودب هستم ناراحت شود. درست است که من هیچ وقت با مردم بد نمی کنم، اما گاهی اوقات در خودم گم می شوم، بنابراین وقتی یکی با من کاری انجام می دهد، ناراحت می شوم، ناامید کننده است. .

مهرداد صدیقیان درباره علاقه اش به همکاری با فیلم اول گفت:این فیلمسازان هرگز در فیلم های خود به یک زبان صحبت نمی کنند. بگذارید هنرمند بازی در آن نقش را پیشنهاد کند. من به چالش ایفای نقش بین یک هنرمند و یک کارگردان علاقه دارم. حتی اگر پیشنهاد من را نپذیرند، به من اجازه می دهند آزادانه نظرم را بیان کنم. به همین دلیل من همیشه علاقه مند به کار با این نسل از کارگردانان هستم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …