صاحب بزرگترین مجموعه ی مبلمان در کشور را بشناسید

صاحب بزرگترین مجموعه ی مبلمان در کشور را بشناسید

دکتر علی دهقانی سانیج متولد 1 شهریور سال 1352 هستند. زادگاه ایشان شهر یزد می باشد. دکتر علی دهقانی از سن 21 سالگی برای کسب درآمد علاوه بر تحصیلات ، مشغول به کسب مهارت و درآمد بودند. مدرک تحصیلی ایشان دکترای مدیریتی است. دکتر علی دهقان ، مالک بازار مبل امام علی و برند پی جی ما( pgma ) که مخفف شده پیشرو جهان مبل علی است،هستند. دکتر علی دهقان سانیج از کارآفرینان بزرگ و برتر، ایران هستند، که در این سال ها افتخارات زیادی را کسب کرده اند. برخی از این افتخارات شامل تندیس نوبل مدیریتی ، برند برتر سال95، نشان عالی مدیریت، مدیریت تراز جهانی و….. شده است.

 

اهمیت تندیس نوبل مدیریت

یکی از دلایل محبوبیت این جایزه این است که افرادی که شهرت جهانی دارند، موفق به کسب این جایزه شده اند. از شرکت هایی که موفق به کسب این جایزه شده اند میتوان اشاره کرد به شرکت ماکروسافت، شرکت اپل، شرکت نایک، شرکت آدیداس، شرکت سامسونگ، شرکت سونی و… . از آنجایی که تمامی این افراد شهرت جهانی دارند. کسب این جایزه بسیار حائز اهمیت است. این تندیس معتبر ترین جایزه علمی دنیا است وتنها به افراد خاص تعلق می گیرد.شما تصور کنید اولین ایرانی که موفق به کسب این جایزه بزرگ شد، دکتر علی دهقانی سانیج است. همین موضوع به ارزش معنوی این جایزه می افزاید. کسب این جایزه برای مردم ایران یک افتخار محسوب می شود.

 

دکتر علی دهقانی سانیج بزرگترین وارد کننده چوب در کشور است. از آنجایی که ایشان مالک بزرگ ترین بازار مبل کرج هستند. مجبور به وارد کردن چوب هایی با بالاترین کیفیت در سطح کشور هستند. هلدینگ تولیدی بازرگانی pgma که دارای مساحتی بالغ بر20هکتار است. تعداد کالای چوبی این مجموعه بیش از 2700 نوع با بیشترین تنوع است. دکترعلی دهقان در مجموعه بازار مبل امام علی (ع) کالاهای زیادی از جمله مبل راحتی ، مبل کلاسیک ، مبل استیل ، سرویس خواب ، جلومبلی و عسلی ، میز تلویزیون ، آینه کنسول، غذاخوری و صندلی حتی فرش، تشک ، لوازم خانگی و مواد غذایی را دارد و با اقساط بلند مدت محصولات را بفروش می رساند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) آیین ملی و مذهبی گل غلتان

بزرگترین وارد کننده چوب در کشور

از آنجایی که دکترعلی دهقان شخصی بسیار مردمی است. برای راحتیه تمامی افراد تسهیلات بسیاری را فراهم ساخته است. مجموعه تولیدی و توزیعی پی جی ما با بیش از 400 سازمان و ارگان طرف قرارداد است و آماده خدمات برای سراسر کشور است.

 

پی جی ما برند برتر

این مجموعه با مدیریت دکتر علی دهقانی سانیج و فعالیت عالی کارمندان و کارکنان این شرکت توانست در سال 1395 برند برتر سطح کشور قرار گیرد.

نشان عالی مدیریتی

دکتر علی دهقانی با ساختار و زیر ساخت فوق العاده ای که برای شرکت خود در نظر گرفته است قادر به کسب برند برتر سال1395 شد و توانست حتی جایزه بهترین نشان عالی مدیریتی را دریافت کند.

بزرگترین کارآفرین استان البرز

امروزه با توجه به مشکلات جامعه و بیکاری بسیاری از قشرهای ضعیف جامعه، افراد بسیاری به دنبال یک شغل مناسب هستند. دکترعلی دهقان سانیج در مجموعه خود برای بیش از3500 شخص ایجاد شغل کرده است. از این مجموعه به صورت غیر مستقیم 6000 خانوار تامین مالی می شوند. همچنین شما میتوانید برای خرید مبل و دیگر اقلام کالا به صورت حضوری دراین مجموعه حضور یابید و بازدید نمایید. البته هدف دکتر دهقان ایجاد شغل برای تعداد نفرات بسیار بیشتری است و سعی بر این داشته است تا تعداد نفرات شاغل دراین مجموعه را روزانه افزایش دهد. این مجموعه در هر زمان به دنبال افراد متخصص با تخصص های متفاوت است ، استخدام می کند و از حضور آن ها در بازار بزرگ مبل و فرش امام علی استقبال می شود.

بیشتر بخوانید:  طراحی و اجرای صفر تا صد استخر سونا جکوزی

در بازار مبل امام علی کرج شما می‌توانید با اقساط بلند مدت تا 60 ماهه اقدام به خرید انواع مختلف مبل در طرح و رنگ متنوع و همچنین تشک خواب، فرش و سایر محصولات مربوط به سرویس خواب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

Pgma.co

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

دستگاه بسته بندی دو توزین چیست؟ | تیم زاگرس ماشین

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین برای بسته بندی محصولاتی مانند نمک، شکر، …