مقایسه ادوب کانکت و بیگ بلو باتن

مقایسه ادوب کانکت و بیگ بلو باتن

آیا شما معلم هستید و به دلیل کووید-19 مجبور به برگزاری کلاس های ویدیویی در خانه هستید؟ به دنبال نرم افزار خوبی هستید که دارای رابط کاربری ساده و ابزارهای کارآمد باشد؟ من Adobe Connect و BigBlueButton را مقایسه کرده‌ام، ویژگی‌های منحصربه‌فرد آنها را شرح داده‌ام و اکنون آماده هستم تا برنده را نام ببرم.

Adobe Connect مجموعه ای جامع از محصولات برای همکاری آنلاین، آموزش آنلاین، اشتراک گذاری دسکتاپ، کنفرانس ویدیویی و همکاری از راه دور است. همه اتاق‌های جلسه به «کانال‌هایی» ترتیب داده شده‌اند که هر کانال یک برنامه خاص را انجام می‌دهد.

بیگ بلو باتن یک راه حل نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تا یک جلسه سازنده با حداکثر 2 پردازنده و اتاق جلسات نامحدود داشته باشید. با ویژگی‌های موجود در این راه‌حل نرم‌افزاری، می‌توانید تماس‌های تلفنی، ارائه‌ها و جلسات زنده را از یک پلتفرم نرم‌افزاری برگزار کنید.

حکم نهایی:

ادوب کانکت با مجموعه ای غنی از ویژگی ها ارائه می شود که مشاغل در صنایع مختلف را قادر می سازد: اسناد را به اشتراک بگذارند، با همکاران خود در نقاط مختلف ارتباط برقرار کنند، اطلاعات را مبادله کنند و در اسناد همکاری کنند. اینها تنها برخی از ویژگی‌های اصلی مجموعه نرم‌افزار Connect است که شامل: جلسه آنلاین، اشتراک‌گذاری صفحه، Adobe Connect Central، جریان‌های فعالیت، اعلان‌های فشاری و یکپارچه‌سازی تلفن همراه است.

Adobe Connect برنده است

ویژگی های Adobe Connect

  • تابلوی تعاملی
  • رابط کاربری آسان
  • طرح بندی ها
  • عناصر طراحی برنامه درسی برای مربیان
  • ضبط جلسه
  • از ADOBE CONNECT استفاده کنید
  • Adobe Connect چیست؟
  • رابط adobe connect
  • دانلود به صورت رایگان
بیشتر بخوانید:  گردنبند اسم و نکاتی که قبل از خرید آن باید بدانید

Adobe Connect به طور خودکار هر شرکت کننده را به سایت مناسب متصل می کند، تمام اطلاعات شرکت کنندگان را دانلود و ذخیره می کند و یک اتاق جلسه مجازی ایجاد می کند. دانلود جداگانه نرم افزار یا پشتیبانی فنی مورد نیاز نیست.

این نرم افزار همچنین شامل مجموعه ای از ابزارها برای وبینارها می باشد که برای افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و ایجاد حاشیه سود بیشتر بسیار محبوب هستند. با کمک وبینارها می توانید هر اطلاعاتی را که به مخاطبانتان مرتبط است ارائه دهید و به صورت واضح و مختصر ارائه دهید.

ادوب کانکت به شما امکان می دهد وبینارها را به صورت آنلاین میزبانی کنید و آنها را برنامه ریزی کنید، بنابراین لازم نیست نگران برنامه ریزی آنها یا برگزاری رویدادها برای تاریخ ها و زمان های مختلف باشید.

BigBlueButton چیست؟

رابط BigBlueButton

دانلود به صورت رایگان

شما می توانید از نرم افزار BigBlueButton برای میزبانی صدها جلسه کنفرانس وب به طور همزمان استفاده کنید. رابط کاربری به شما امکان می دهد ارائه های خود را سفارشی کنید و موسیقی، اسلاید و ویدیو را به صورت بلادرنگ به ارائه های خود اضافه کنید. می‌توانید از ویژگی صوتی-تصویری برای اشتراک‌گذاری پیام‌ها و پیوندها با سایر شرکت‌کنندگان در کنفرانس استفاده کنید، در حالی که ویژگی نمایش اسلاید به شما کمک می‌کند اطلاعات را در قالبی از نوع نمایش اسلاید ارائه دهید.

BigBlueButton دارای چندین ویژگی از جمله GoToMeeting است که به شما امکان می دهد از تلفن یا پست صوتی معمولی برای برگزاری یک کنفرانس ویدیویی استفاده کنید. اگر می خواهید یک ارائه فروش در دفتر یا هر نوع ارائه دیگری انجام دهید، این ویژگی مفید است.

بیشتر بخوانید:  دورهمی و خوشگذرانی در ویلاهای لوکس اطراف تهران

برخی از ابزارهایی که در این نرم افزار گنجانده شده است شامل یک نمایشگر اسناد است که به کاربر امکان می دهد تمام اسناد بارگذاری شده را مشاهده کند و همچنین یک عملکرد چت که توسط اعضای کنفرانس برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می شود. حتی یک جزء ویدیویی در نرم افزار کنفرانس وجود دارد که به شرکت کنندگان اجازه می دهد یکدیگر را در قالب تصویر اسلوموشن ببینند.

Resource: Adobe Connect

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

صاحب بزرگترین مجموعه ی مبلمان در کشور را بشناسید

صاحب بزرگترین مجموعه ی مبلمان در کشور را بشناسید دکتر علی دهقانی سانیج متولد 1 …