زندگینامه جاستین بیبر

زندگی نامه جاستین بیبر, جاسین بیبر

بيوگرافی جاستين بيبر

زندگی‌نامه و عکسها های جاستین بیبر خواننده کانادایی

جاستین دِرو بیبر زاده ۱ مارس ۱۹۹۴ خواننده، ترانه‌نویس و نوازنده چند ساز کانادایی می باشد. او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در یوتیوب، در بین کاربران آن وبگاه محبوب شد و توسط اسکوتر براون شناخته شد،

خلاصه ای از زندگی‌نامه جاستين بيبر

نام : جاستین دِرو بیبر

تولد: ۱ مارس ۱۹۹۴ لندن، انتاریو، کانادا

پیشه : خواننده ، ترانه‌نویس ، موسیقی‌دان

سال‌های تلاش : ۲۰۰۷–اکنون

همسر : هیلی بالدوین (ا. ۲۰۱۸)

والدین : جرمی بیبر (پدر)

پتی مالت (مادر)

شغل : موسیقی

سبک : پاپ آراندبی

ساز(ها) : درام ، پیانو ،کیبورد ، گیتار

قد : 169 سانتی متر

جاستین بیبر کیست؟

جاستین بیبر خواننده و ترانه سرا کانادایی می باشد. بیبر در ۱ مارس ۱۹۹۴ در استراتفورد ، انتاریو ، کانادا زاده شد ، در سنین جوانی مقام دوم مسابقات استعدادهای محلی را به دست آورد. جاستین بیبر تحصیل کرده مقطع دیپلم دبیرستان کاتولیک St. Michael می باشد.

بعد از اینکه مادرش کلیپ های یوتیوب از اجرای پسرش را منتشر کرد ، بیبر از 1 خواننده ناشناخته و آموزش ندیده به 1 سوپراستار کم تجربه با 1 قرارداد بزرگ با آشر در مدت 2 سال تبدیل شد. بیبر اولین هنرمندی می باشد که قبل از انتشار آلبوم اولیه ، 4 تک آهنگ او داخل 40 آهنگ برتر شد.

زندگی نامه جاستین بیبر, جاسین بیبر

عکسها زمان نوجوانی جاستين بيبر

بها دارایی خالص جاستین بیبر

دارایی خالص جاستین بیبر در سال 2019 ، 285 میلیون دلار می باشد که به حاصل از فروش موسیقی ، کالاها ، تایید محصولات ، تورها و سایر مشاغل تجاری او می باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ستاره اسکندری

پدر و مادر جاستین بیبر

جاستین بیبر توسط مادرش به تنهایی بزرگ شده می باشد. پدرش ، جرمی بیبر بخاطر ازدواج با زن دیگری از مادرش سوا شد. گزارش شده می باشد که جرمی خود در اندیشه رپر شدن بوده و با مشکلات اعتیاد دست و پنجه نرم کرده می باشد. همچنین گزارش شد که جاستین درست قبل از دستگیری در ژانویه 2014 با پدرش در مهمانی بوده و در حالی که مست بوده و مواد مخدر استفاده کرده بود رانندگی کرد.

زندگی نامه جاستین بیبر, جاسین بیبر

 جاستين بيبر خواننده کانادایی

YouTube و آمدن به محبوبیت جاسیتین بیبر

جاستین بیبر همیشه به موسیقی علاقه داشت. مادرش برای دومین سالگرد تولدش 1 درام کیت به او هدیه داد. جاستین بیبر در 1 مسابقه استعدادیابی در زادگاهش ، دوم شد و او را در مسیر سوپراستار شدن، قرار داد. به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن آواز خود با دیگران، جاستین و مادرش ابتدا به ارسال کلیپ هایی از بیبر کردند که کاورهای استیوی واندر ، مایکل جکسون و ن-یو را در YouTube انجام می کرد.

در عرض چند ماه ، جاستین در اینترنت طرفداران زیادی داشت. در آنجا ، بیبر 1 بازدید شانسی با آشر داشت که سبب شد خواننده جوان قراردادی منعقد کند.

وضعیت تاهل جاستین بیبر

جاستین بیبر و سلنا گومز

در دسامبر ۲۰۱۰، جاستین بیبر با سلنا گومز داخل رابطه شد. پس از سوا شدن در ماه نوامبر ۲۰۱۲، چند هفته بعد، دوباره در ژانویه ۲۰۱۳ آشتی کردند. آنها بعداً چند ماه در ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، و ۲۰۱۵ دوباره آشتی کردند. در اواخر سال ۲۰۱۷، گزارش شد که آنها دوباره با هم هستند. با این حال، آنها در مارس ۲۰۱۸ دوباره از هم سوا شدند.

جاستین بیبر و هیلی بالدوین

جاستین بیبر در ۷ ژوئیه ۲۰۱۸ با هیلی بالدوین نامزد کرد. آنها به‌طور خلاصه از دسامبر ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۶ قبل از سوا شدن با یکدیگر قرار می‌گذاشتند و سپس در ماه مه ۲۰۱۸ با یکدیگر آشتی کردند. در ۱۴سپتامبر، بالدوین در توییتر اعلام کرد که او و بیبر هنوز ازدواج نکرده‌اند، اما پس از آن این توییت را حذف کرد. در ۲۳ نوامبر سال ۲۰۱۸، بیبر اعلام کرد که با بالدوین ازدواج کرده‌می باشد.

زندگی نامه جاستین بیبر, جاسین بیبر

جاستین بیبر و هیلی بالدوین

دستگیری جاستین بیبر در فلوریدا

جاستین بیبر در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۴ در فلوریدا به جرم رانندگی در حالیکه تحت اثر الکل، ماری‌جوانا و دارو بوده‌می باشد و همچنین کورس گذاشتن با خودرو دستگیر شد. همچنین مشخص شد دوران اعتبار گواهینامه رانندگی او نیز پایان شده بوده‌می باشد.

جاستین بیبر همچنین در آمریکا به خاطر خشونت و پرخاشگری مجبور به گذراندن دوران ۱۲ ساعته مدیریت خشم شد. جاستین در زمان ۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۴ چندین بار به منزل همسایه خود تخم مرغ پرتاب کرد.

زندگی نامه جاستین بیبر, جاسین بیبر

عکسها های جدید جاسین بیبر

آلبوم های جاستین بیبر

دنیای من ۲٫۰ (۲۰۱۰)
زیر دارواش (۲۰۱۱)
باور (۲۰۱۲)
هدف (۲۰۱۵)
تغییرها (۲۰۲۰)

جوایز جاستین بیبر

• 2013 پاداش الماس را از صنعت ضبط آمریکا

• 16 پاداش موسیقی بیلبورد

• 15 پاداش موسیقی آمریکایی

• 21 پاداش موسیقی برتر اروپا

• 2 پاداش از بریتانیا و 4 پاداش از موسیقی NRJ

تصاویر جاستین بیبر

زندگی نامه جاستین بیبر, جاسین بیبر

جاسین بیبر و همسرش

زندگی نامه جاستین بیبر, جاسین بیبر

مراسم ازدواج جاسین بیبر

زندگی نامه جاستین بیبر, جاسین بیبر

عکسها های جدید از جاسین بیبر

زندگی نامه جاستین بیبر, جاسین بیبر

 جاستين بيبر و همسرش هیلی بالدوین

 

منبع

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مایکل بی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی

زندگی‌نامه مایکل بی مایکل بنجامین بِی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی مایکل بنجامین بِی کارگردان …