بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری در اول شهریور سال 1353 در تهران به دنیا آمد. او هنرمند تلویزیون، سینما و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد واحد فیلزکو است. امیر جعفری دو سال بازیگری را زیر نظر حمید سالیقیان آموخت. در سال آخر دبیرستان در کلاس های مرکز تجربی با تدریس صمدریان شرکت کردم و به تمرین بازیگری پرداختم. امیر جعفری بازیگری را از سال 1380 با حضور در سریال های نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و پس از سال 1380 نیز با حضور در سریال های بدون توضیح فعالیت در تلویزیون را آغاز کرد.

شاید زمانی که سریال طنز از تلویزیون پخش شد، هیچکس فکر نمی کرد که امیر جعفری روزی به یکی از موفق ترین هنرمندان تلویزیون و سینما در سبک طنز تبدیل شود، اما تنها امیر جعفری به شهرت نرسید. رشته طنز امیر جعفری با بازی در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان در سریال پرطرفدار میوه بنی همه متقاعد شدند که هنرمند است.

گفتگوی ریما رامینفر:

آنها در سال ۱۳۷۳ در تئاتر با هم آشنا شدند، زمانی که در نمایشی با هم نقش دو جلاد را بازی کردند.امیر در آن زمان خیلی به من کمک کرد و رهبری او تاثیر زیادی در دنیای تئاتر داشت. نزدیک به 11 سال با هم کار کردیم، با هم آشنا شدیم و 11 سال دوستی منجر به ازدواج شد. حاصل این ازدواج پسری به نام رسام بود.

بابک زنجانی به همکاری با امیر جعفری در سریال یاسین فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می کند و یکی از افرادی است که نظر خود را در مورد فیلمنامه بیان می کند و همچنین به همکاری با امیر جعفری اشاره کرد و گفت: امیر جعفری هنرمند معرفی شد. من به ابراهیم شیبانی. من و امیر همکلاسی بودیم. 5 سال در دبستان و دبیرستان ایثار در شهرک گرب با هم بودیم. ما هنوز دوستان خانوادگی هستیم. البته ما با امیر رابطه کاری نداریم و او از دوستی من سود مالی نمی برد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال هیولا 2 + عکس های بازیگران هیولا 2

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …