با قابلیت‌های سامسونگ a32 آشنا شویم

هر کدام از ما هنگام خرید گوشی، به دنبال گوشی هستیم که علاوه بر قیمت مناسب، کارایی عالی نیز داشته باشد. قطعا برای همه ما این موضوع صدق می‌کند‌. انتخاب گوشی در میان انبوهی از مدل‌ها کار آسانی نیست.

در این میان گوشی سامسونگ a32 با قابلیت و توانایی‌های بی‌نظیرش نظر تمام مخاطبین را به خود جلب کرده است. بدون شناخت قابلیت‌ها نمی‌توان استفاده درست و بهینه‌ای از دستگاه داشت. به همین دلیل در ادامه مطلب سعی در بررسی قابلیت‌های گوشی داریم.

معرفی گوشی A32 سامسونگ

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ امکانات و قابلیت‌های گوشی A32 برویم، بهتر است تعریف اجمالی نسبت به آن داشته باشیم. این محصول میان‌رده و جدید سامسونگ دارای باتری قدرتمند و طراحی زیبایی است که چشمان هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که از گوشی خود انتظار دوربین و عملکرد مطلوب دارید، A32 گزینه مناسب پیشنهادی برای شما محسوب می‌شود. این گوشی نسبت به مدل‎های قبلی تغییرات گسترده‌ای داشته است.

گوشی سامسونگ A32 ؛ قدرتمندترين گوشی سامسونگ

امکانات منحصر به فرد گوشی سامسونگ  A32

هر کدام از گوشی‌ها از یک سری امکانات و قابلیت‎هایی برخوردار هستند که شاید تا به حال هیچ کدام از ما در جریان آن‎ها نبوده‌ایم. سامسونگ A32  هم از این قاعده مستثنی نمی‎باشد. در این بخش قصد داریم به صورت مختصر به بررسی این امکانات بپردازیم.

مخفی کردن اپلیکیشن‌های نصب شده

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید بعضی از برنامه‌های از پیش نصب شده را حذف کنید یا مخفی نمایید، قطعا این قابلیت برایتان کارآمد خواهد بود. در این گوشی یک قابلیت App tap وجود دارد که به راحتی می‌توانید این ایده را اجرا کنید.

بیشتر بخوانید:  انتخاب اکسسوری زنانه مناسب

البته می‌توانید با لمس کردن برنامه یا همان اپ، میانبر و یا  shortcut  را حذف نمایید. با تمام این اقدامات آن برنامه در قسمت همو اسکرین گوشی سامسونگ A32 مخفی می‎گردد. برای حذف میانبرها می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید.

  • برای پیدا کردن اپ صفحه را به سمت راست و چپ بکشید.
  • سپس چند لحظه انگشت خود را روی اپ بگذارید.
  • گزینه Remove را بزنید تا بدین ترتیب اپ را حذف کنید.

طراحی جذاب و به روز

سامسونگ A32با یک طراحی خاص وارد بازار شد. در این طراحی تدابیری اندیشیده شد که کاربر از دست گرفتن گوشی خسته نشود و احساس سنگینی نکند. همین طور پنل پشت گوشی از جنس پلاستیک است که همین امر نگرانی افراد را از نظر سقوط دستگاه و شکستگی آن کمتر می‌کند. وضوح و تراکم پیکسلی در این گوشی موجب شده علاقمندان به تماشای فیلم و سریال خیلی راحت و با کیفیت راضی‌کننده این تصاویر را ببینید و لذت ببرند.

روشن شدن صفحه نمایش با در دست گرفتن گوشی

یکی دیگر از قابلیت‌های گوشی A32 که در واقع از ترفندهای مهم آن هم به حساب می‌آید، روشن شدن نمایشگر هنگام برداشتن گوشی است. البته باید یک ویژگی یا گزینه در گوشی فعال شده باشد. این ویژگی همان lift to wake است. هرگاه این گزینه فعال شده باشد، با در دست گرفتن گوشی به راحتی صفحه نمایش روشن می‌شود. برای انجام این کار ابتدا وارد قسمت montion and gestures شده و گزینه lift to wake را فعال نمایید.

اسکرین شات گرفتن بدون دکمه

گوشی سامسونگ A32یک قابلیت دیگر برای کاربران عرضه کرده است که آن هم استفاده از اسکرین شات بدون به کارگیری از دکمه‌های فیزیکی است. با فعال کردن قابلیت اسکرین شات palm swipe  از صفحه نمایش A32 به راحتی عکس بگیرید.  این مورد را باید خودتان در تنظیمات رفته و تایید کنید که شامل  مراحل زیر می‌گردد.

  1. Setting
  2. advanced
  3. motion and gestures
  4. palm swipe
بیشتر بخوانید:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

داشتن باتری قدرتمند

سامسونگ در این محصول خود از یک باتری قدرتمند که دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است. توانمند بودن باتری و شارژدهی بهینه در انتخاب خریداران اثر مستقیم دارد. این امر حتی برای طرفداران تماشای فیلم و گیمرها بسیار راضی‌کننده خواهد بود. شارژ این گوشی چیزی حدود یک  ساعت و پنج دقیقه زمان می‌برد.

دوربین اصلی با کیفیت

دوربین اصلی گوشی A32 در محیط‌های مملو از نور تصاویر ویژه و باکیفیتی را ثبت و ضبط می‌نماید. دوربین اصلی آن دارای لنز ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم بوده که جزئیات را خیلی خوب به نمایش می‌گذارند. در کل می‌توان تصاویری که از دوربین اصلی در محیط‌های پرنور گرفته می‌شود را راضی کننده دانست و آن را جزو اولویت‌های مهم گوشی به حساب آورد.

خاموش کردن نمایشگر با دو بار  لمس صفحه

برای اینکه از این قابلیت سامسونگ استفاده نمایید بهتر است یکسری تنظیمات را انجام دهید. در وهله اول وارد setting شده و بعد وارد  advanced شوید. در  مرحله دوم گزینه motions را انتخاب کرده و در مرحله سوم گزینه Double tap to turn of screen را در حالت on یا of قرار دهید. با تنظیم کردن این موارد با لمس کردن دور صفحه نمایش به راحتی می‌توانید آن را خاموش کنید.

عملکرد قابل قبول

وجود عملکرد مطلوب و عالی به قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی بستگی دارد. در قسمت نرم‌افزاری این گوشی مجهز به اندروید ۱۱ است که کاربران به خوبی می‌‎توانند بروز رسانی آن را انجام داده و از دیگر برنامه‌ها و قابلیت‌ها بهره‌مند شوند. از نظر سخت افزاری باید گفت دارای ۴ گیگابایت رم برای دستگاه کافی بوده ولی دوراندیشانه‌تر حافظه‌های رم ۶ و ۸ برای آن مناسب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:  جای دست‌های مرموز متعلق به کیست؟

گوشی سامسونگ  A32 در هر رنگ بندی قابليت‌های يكسان دارد.

جمع بندی نهایی

در این متن به طور خلاصه با تعدادی از مهم‌ترین قابلیت های گوشی A32 سامسونگ آشنا شدیم  و حتی در بعضی قسمت‌ها سری به تنظیمات آن زدیم.  تلاش کردیم تا قابلیت‌هایی نظیر طراحی خاص، باتری قدرتمند، اسکرین‌شات گرفتن بدون حضور دکمه‌ها و غیره برای شما شرح دهیم

.از دیگر  نقاط قوت می‌‎توان پشتیبانی از 5G ،دریافت آپدیت‎های نرم‌افزار به مدت ۳ سال و صفحه نمایش با نرخ نوسازی بالا اشاره کرد. در هر صورت این گوشی را می‌توان جزو گوشی‌‎هایی با امکانات به روز به حساب آورد.

مطلب پیشنهادی

دستگاه بسته بندی دو توزین چیست؟ | تیم زاگرس ماشین

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین برای بسته بندی محصولاتی مانند نمک، شکر، …