معرفی بهترین کرم پودر:

میدونید که لوازمِ آرایش و پوستی یکی از مهمترین محصولاتی هستند که ما همواره در حال خریدن اون ها هستیم. کیفیت و اصالت این محصولات به شدت مهم هستند و نباید سرسری از این موضوع بگذریم بین محصولت آرایشی،کرم پودر ها از اهمیت بالایی برخوردار هستن و خیلی مهمِ بدونیم کدوم محصول برای پوست ما مناسبه و به ما ضرری وارد نمیکنه.

تیفانی ال.کلی ، متخصص پوست در آتلانتا توصیه میکنه که اگر پوست خیلی حساسی دارین از محصولاتی که حاوی عطر و بو هستن دوری کنید، چراکه به شدت میتونن باعث ایجاد واکنش در پوست شما بشن. و از طرفی حواستون باشه محصولی که خریداری و استفاده میکنید فاقد روغن های معدنی باشه، این ماده میتونه منافذ پوستی شمارو مسدود کنه و باعث ایجاد جوش در پوست بشه.

خب حالا سوال پیش میاد که باید از چه محصولی استفاده کنیم و بهترین کرم پودرِ مناسب پوست ما چی هست؟ قبل ازاین ها باید اول یاد بگیریم که، با توجه به نوع پوستتون چه کرم پودری انتخاب کنیم و بعد میریم سراغ معرفی برای بهترین کرم پودر.
قبل از هرچیزی باید به ترکیبات داخل محصولات با دقت نگاه کنید برای مثال:
اگه پوستتون نیاز به آب رسانی داره ، وجود هیالورونیک اسید میتونه ترکیب بی نظیری برای شما باشه یا وجود نیاسینامید در کرم پودرها باعث کاهش التهاب و قرمزی میشه.
روغن هایی مثل جوانه گندم ، آووکادو، دانه انگور، شاهدانه، جوجوبا، درخت چای، آفتابگردان ترکیبایی هستن که وجودشون توی کرم پودرها بی ضرر هستش چراکه این روغن ها غیر کمدوژنیک هستن به این معنی که منافذ رو مسدود نمیکنن و باعث ایجاد آکنه نمیشن .
اگر هم پوست خیلی چرب و مستعد آکنه ای دارین، حتما روی جعبه محصول رو ببنید که “غیر کمدوژنیک” ذکر شده باشه، این به معنی این هست که آزمایشات زیادی روش انجام شده و تحت هیچ شرایطی باعث ایجاد جوش نمیشه.

بیشتر بخوانید:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

معرفی بهترین کرم پودر:

هدی بیوتی :

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

ویژگی های کرم پودر هدی بیوتی :
– کاملا گیاهی
– فاقد عطر و بو
– فاقد مواد کمدوژنیک
– فاقد پارابن
– فاقد روغن
یکی از بهترین محصولاتی که انواع پوست ، مخصوصا پوست های چرب میتونن از استفاده کنند، کرم پودر هدی بیوتی هست. این محصولِ 24 ساعته توی همه نوع از آب و هوایی (حتی شرجی ترین هواها) دووم میاره و تا آخرین لحظه ای که روی پوست شما قرار داره ، مات و فول کاور باقی میمونه.


استی لادر :

کرم پودر استی لادر

دومین معرفی برای بهترین کرم پودر از نظر پزشکان ، از برند استی لادر هست. ویژگی ها:
– کنترل چربی پوست
– فاقد عطر و بو
– فاقد مواد کمدوژنیک
– فاقد پارابن
– فاقد روغن
– فاقد الکل
– تست شده توسط متخصص پوست
یک محصولِ 24 ساعته دیگه که مثل کرم پودر هدی بیوتی ،محصولی ضدآب و تعریق هست یعنی اگه شما توی هوی شرجی زندگی میکنید و یا پوستتون به خاطر گرمای هوا دچار تعریق میشه میتونید با خیال راحت این محصول رو استفاده کنید و مطمئن باشین ظاهر پوستتون به هیچ وجه براق و به هم ریخته نمیشه. این کرم پودر کاور فوق العاده خوب و در عین حال سبکی رو به . پوستت میده و کرم پودر دقیقا مثل پوست دوم برای شما عمل میکنه. این محصول در طول زمانی که روی پوست شما قرار داره به طور کامل ترشح چربی رو کنترل میکنه و اجازه نمیده پوست بیش از حد چربی ترشح کنه و در نهایت براق بشه و منافذ دیده بشن. و از دیگر مزایای این کرم اینه که به هیچ عنوان تناژ خاکستری به پوست شما نمیده ( مشکلی که اکثر افراد با پوستی تیره باهاش مواجه اند .)
قیمت و خرید

بیشتر بخوانید:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

کرم پودر نارس long wear:

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

ویژگی های کرم پودر نارس:
– 16 ساعته
– ضدرطوبت و تعریق
– فاقد عطر و بو
– فاقد پارابن و سولفات
– فاقد روغن و چربی
– فوق العاده سبک روی پوست
– ظاهر نهایی طبیعی و درخشان
– تست شده توسط متخصص پوست
این کرم پودر رو به پوست های خشک پیشنهاد میدیم. محصولی به شدت سبکه که به خاطر نداشتن ترکیبات مضر، منافذ پوستی رو نمیبنده و باعث ایجاد واکنش های پوستی نمیشه این کرم پودر، در کنار اینکه پوست رو خیلی خوب کاور میکنه، محصولی به شدت طبیعی هست و به هیچ عنوان پوست شمارو ماسکه و غیری طبیعی نشون نمیده. حاوی ترکیبی از عصاره ها ، تمشک ، سیب و هندوانه هست که بهبود به ظاهر و بافت پوست صورت بسیار کمک میکنه. و باعث میشه پوست صاف تر و شفاف تر دیده بشه.
برای گرفتن نتیجه ی بهتر از این محصول ، قبلش از مرطوب کننده و آبرسانتون استفاده کنید.


سه تا از بهترین محصولات رو برای شما معرفی کردیم، قطعا میدونید که محصولاتِ دیگری ز برندهای مختلف هم هستن که میتونن جزو این بهترین ها قرار بگیرند برای اینکه بتونید با انواع محصولاتِ پوستی و آرایشی آشنا بشین، کافیه وارد سایت مای سفورا بشین. توی سایت نه تنها با محصولات آشنا میشید بلکه طرز استفاده اون هارو یاد میگیرید و توی قسمتِ آموزش به خیلی از جواب های سوالاتتون راجب میکاپ و پوست دست پیدا میکنید

مطلب پیشنهادی

دستگاه بسته بندی دو توزین چیست؟ | تیم زاگرس ماشین

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین برای بسته بندی محصولاتی مانند نمک، شکر، …