اسرار قیمت گذاری سئو سایت

اگر شما با 5 آژانس سئو تماس بگیرید، احتمالاً 5 نقل‌قول بسیار متفاوت در مورد قیمت سئو دریافت خواهید کرد.

“چرا هزینه سئو این‌قدر زیاد و کم می‌شود؟”

به نظر می‌رسد که همه خدمات مشابهی ارائه می‌دهند، اما قیمت‌ها بسته به شرکت‌ها از چند ده میلیون تا چند صد میلیون متفاوت است. اجازه دهید شما را در اینجا متوقف کنیم. همه سئوها یکسان انجام نمی‌شوند.

بیایید به عوامل و دلایل واقعی قیمت سئو بپردازیم. شما می توانید هر سطح از خدمات انتظار داشته باشید و بدانید از چه چیزی اجتناب کنید!

 

هزینه سئو در شرکت‌های با کارایی پایین‌تر

مراقب این نوع شرکت‌های سئو باشید. آنها عموماً سئوی باکیفیت پایینی دارند. این شرکت‌ها از تکنیک‌های اسپم و سئو کلاه‌سیاه استفاده می‌کند. این امر وب‌سایت شما را در معرض خطر قرارگرفتن در لیست سیاه گوگل قرار می‌دهد که در نتیجه گوگل رتبه شما را کاهش می‌دهد یا حتی وب‌سایت شما را به طور کامل از نتایج موتور جستجو حذف می‌کند.

در واقع در ماه کار بسیار کمی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو انجام می‌شود.

اکثر کسب‌وکارهای کوچکی که از این نوع شرکت استفاده می‌کنند برای چندین ماه هزینه‌های سئو را پرداخت می‌کنند و قبل از اتمام کار بازده بسیار کمی در سرمایه‌گذاری خود مشاهده می‌کنند.

مدل کسب‌وکار این شرکت‌ها بر نتیجه متمرکز نیست. آنها فقط بر فروش پکیج‌های سئو خودشان متمرکز هستند. همچنین مراقب ابزارهای خودکاری باشید که این شرکت ادعا می‌کند از آنها استفاده می‌کند. برخی ممکن است برخلاف دستورالعمل‌های گوگل باشند و ممکن است شما را در لیست سیاه قرار دهند.

توصیه

از شرکت‌هایی مانند این دوری کنید. چرا که در نهایت با بازدهی بسیار کمی پولتان را هدر خواهید داد. با چنین استراتژی‌هایی جلو رفتن به معنای سوختن سرمایه این‌جور کسب‌وکارهای کوچک است. اگر توانایی همکاری با یک شرکت معتبر را ندارید، بهتر است پول خود را در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنید.

بیشتر بخوانید:  عجیب‌ترین مدل موی زنانه از اسپانیا!

تعرفه سئو در شرکت‌هایی با کارایی متوسط

این مورد معمولاً یک فریلنسر یا شرکت کوچک است که خدمات سئو حرفه ای متوسطی ارائه می‌دهد.

شخصی که کمپین سئوی شما را مدیریت می‌کند، سئو پایه را می‌شناسد، و اگر به‌تازگی سئو را شروع کرده باشید، مشکلی ندارد. انتظار می‌رود بازده متوسطی نسبت به مورد قبلی داشته باشید چرا که در این محدوده بودجه بیشتر است.

به‌صورت ماهانه، این شرکت سئو ممکن است 1 تا 2 وبلاگ در ماه بنویسد که کیفیت متوسطی دارند، گزارش‌های گیج‌کننده را برای شما ایمیل کنند و هرچند ماه یکبار تغییرات جزئی سئو در وب‌سایت شما ایجاد کنند. شما جلساتی خواهید داشت، هرچند به‌ندرت، برای بررسی اینکه چه کاری واقعاً در حال تکمیل است.

اکثر کسب‌وکارها پس از 1-2 سال به آژانس یا استراتژی دیگری می‌روند تا نتایج بیشتری را از کمپین‌های خود ببینند.

این شرکت‌ها کار تأثیرگذاری انجام خواهند داد، اما به دلیل کمبود کارکنان، منابع محدودی دارد. آنها نمی‌توانند برای دستیابی به نتایج موردنظر شما زمان کافی را در سایت شما صرف کنند.

توصیه

شرکت‌های سئو در این محدوده قیمت یک قمار هستند. شما می‌توانید باتوجه‌به دیدن نتایجی که امیدوارید به دست آورید، برنده شوید یا ببازید.

من توصیه می‌کنم درباره آژانس سئو و نتایجی که برای مشتریان خود ارائه کرده‌اند کاملاً تحقیق کنید. یک لیست دقیق از کارهایی که هر ماه در وب‌سایتتان انجام می‌شود دریافت کنید.

قیمت سئو در شرکت‌های با عملکرد بالا

این آژانس سئو به طور معمول دارای 5-15 کارمند با چندین سال تجربه در سئو است. آنها سابقه اثبات شده‌ای در ایجاد نتایج برای مشتریان خود دارند.

بیشتر بخوانید:  چاپ فلت بد چیست و چه کاربردی دارد؟

کیفیت و فرکانس کار با بودجه شما افزایش می‌یابد.این شرکت که روی سئوی شما کار می‌کند آخرین تکنیک‌ها و به‌روزرسانی‌های گوگل را برای ایجاد نتایج قابل‌اندازه‌گیری می‌داند.

این آژانس باید هر ماه 3 تا 4 مقاله وبلاگ ایجاد کند که از کیفیت متوسط ​​تا تخصصی متغیر باشد. حساب‌های شبکه‌های اجتماعی را با سایت شما همگام کند، تغییرات سئوی معمول را در وب‌سایت شما ایجاد کند، به سئوی خارجی توجه کند، و جلسات ماهانه را برای توضیح روند آنها برگزار کند. گزارش‌های دقیق از تلاش‌هایشان را ارائه دهند.

شرکت‌های سئو در این محدوده قیمت،باید با کسب‌وکار شما همکاری نزدیک‌تری داشته باشد تا اهداف کسب‌وکار شما را هماهنگ کند تا به نتایجی که به دنبال آن هستید برسید.

توصیه

آژانسی را در این محدوده قیمت انتخاب کنید که منجر به یک کمپین با بودجه خوب شود که بر ایجاد نتایج عالی برای تجارت شما متمرکز است.

آژانس باید چندین نمونه از کمپین‌های سئو موفقی که مدیریت می‌کند داشته باشد. این محدوده هزینه متوسط ​​برای مشاغلی است که در مورد بهبود سئو خود و ایجاد سرنخ و فروش بیشتر جدی هستند و معمولاً در حوزه‌های پررقابت‌تر مشغول فعالیت هستند. این کاملاً به رقابت حوزه شما هم‌بستگی دارد و در صورتی که نیاز به تسک‌های سنگین سئو نباشد می‌توانید شرکت‌های نوع دوم را انتخاب کنید.

3 عنصر حیاتی که کمپین سئوی شما باید داشته باشد

جلسات ماهانه

این مورد بسیار مهم است زیرا باید بدانید که در کمپین شما چه می‌گذرد. شما باید درک درستی از آنچه شرکت سئو شما هر ماه انجام می‌دهد و نتایج حاصل از تلاش‌های آنها داشته باشید. اجازه ندهید مخفیانه و به‌دوراز چشم شما کار کنند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) راهکار عجیب یک زوج برای جلوگیری از طلاق

ردیابی سرنخ‌ها

آژانس شما باید بتواند سرنخ‌ها و فروش‌ها را از نتیجه سئوی خود پیگیری کند. زیر نظر گرفتن تماس‌های تلفنی وب‌سایت، فرم‌های تماس ارسال شده و فروش برای سایت‌های فروشگاهی به طور خاص از طریق سئو مهم است.

این تنها راهی است که می‌توانید متوجه شوید که آیا سرمایه‌گذاری شما بازدهی دارد یا خیر وقت و سرمایه مالی شما رو به هدررفتن است.

محتوا پادشاه است

گوگل خودش گفته است، محتوا بر سئو برتری دارد. اگر شرکت شما محتوای وب‌سایت باکیفیت (صفحات وب، وبلاگ‌ها، مقالات و غیره) را چند بار در ماه نمی‌نویسد، بهترین نتایج را از کمپین سئو خود دریافت نمی‌کنید.

در حالت ایدئال، آژانس سئوی شما باید بیش از 4 محتوا در ماه بنویسد که حداقل 1000 کلمه باشد. ایجاد محتوای تازه و جذاب جایی است که بیشتر وقت شرکت سئوی شما باید صرف آن شود.

سخن آخر

در آخر مهم است که این نکته را بدانید که گران‌ترین همیشه بهترین گزینه نیست. شرکت‌هایی که ممکن در قیمت‌های بسیار بالا و غیرمنطقی هم باشند، گاهی درگیر هزینه‌های اضافی هستند و شما می‌توانید همان خدمات را با قیمت‌های پایین از یک شرکت سئو با کارایی مطلوب برای بیزینستان را دریافت کنید. پس به این مورد بسیار دقت کنید.

قیمت سئو در واقع سرمایه‌گذاری و قدم مهمی است در راستای رشد کسب‌وکار و افزایش چشمگیر فروش شما است. برای کسب‌وکار شما هم همین صادقه و با سئو کردن کلیدواژه‌هایتان روزانه انبوه زیادی از مشتریان رو می‌توانید به سمت خودتان جذب کنید، پس بهتر که زودتر اقدام کنید!

نوشته شده توسط نبض مارکتینگ | nabzemarketing.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه بسته بندی دو توزین چیست؟ | تیم زاگرس ماشین

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین برای بسته بندی محصولاتی مانند نمک، شکر، …