کرم دی دی چیست و چه فوایدی دارد؟

کرم دی دی, کرم دی دی چیست, کرم‌های همه‌کاره دی دی

کرم دی دی چیست

درباره کرم دی دی چه میدانید؟

کرم‌های همه‌کاره دی دی زیاد دوست داشتنی هستند که هواداران زیادی در کل دنیا دارند. این کرم‌ها به جز خواص درمانی، با قدرت پوشانندگی بالا، نیاز شما را به کرم‌های گوناگون رفع می‌کنند و از این نظر با صرفه هستند. کرم های دی دی برای انواع پوست چرب تا مختلط زیاد کاربردی هستند و می‌توانید با خیال آسوده مصرف کنید.

تمرکزفکر داشته باشید که نم DD کرم برای پوست‌های چرب کافی میباشد. ولی امکان دارد که پوست‌های خشک به یک لایه مرطوب‌کننده سوا هم نیاز داشته باشند تا کرم به خوبی روی پوست صورت بنشیند.

DD کرم چیست؟

DD مخفف Dynamic Do-All یا daily defense می باشد، DD کرم ها محصولات چند کاره ای هستند که پوشانندگی بهتری نسبت به بی‌بی کرم (BB کرم) ها و ویژگی های بیشتری نسبت به CC کرم ها برای پوست دارند، DD کرم ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند، بنابراین با به وجود آوردن یک لایه محافظ طبیعی روی پوست بازدارنده سرایت عوامل مخرب محیطی و صدمه های رادیکال های آزاد به پوست می شوند، آنچه DD کرم ها را تا این حد دوست داشتنی کرده توانایی آن ها در محافظت از پوست در مساوی اشعه مضر UV و آلودگی میباشد، در واقع این دسته از محصولات بهترین انتخاب برای اشخاصی هستند که در شهر های بزرگ صنعتی زندگی می کنند و یا تحت تابش نور مستقیم و شدید خورشید قرار دارند.

DD کرم یک کرم عالی از ترکیب خواص BB و CC  کرم ها می باشد که بیشتر بر خاصیت خلاف پیری (Anti Aging) تمرکز دارد. با استفاده همیشگی DD کرم، چروک ها کم کم رفع شده و با گذشت زمانه رنگ چهره بهتر شده و زردی و سردی پوست از بین می رود.

مزایای کرم دی دی

خاصیت ضدآفتابی

خواص ضدآفتابی کرم های دی دی هم زیاد معروف میباشد. ولی به طور کلی چنانچه به دنبال یک ضدآفتاب زیاد قدرتمند هستید، بهتر میباشد کرم ضدآفتاب جداگانه خریداری کنید.

قدرت پوشانندگی بالا

کرم‌های DD برای کسانی که قدرت پوشانندگی بالا می‌خواهند زیاد مناسب میباشد. یک لایه نازک از این کرم‌ها می‌تواند عیب ها و لک‌های صورت را کاملا از بین ببرد. کرم دی دی خواص چند تساوی نسبت به کرم‌پودرهای زورمند دارد.

احساس سبکی

با استفاده از کرم های DD با گذشت چند ساعت حس خستگی و ناراحتی در پوستتان احساس نخواهید کرد و احساس سبکی بیشتری می کنید.

کاهش چین و چروک

کرم های DD با دارابودن سیلیکون سبب کاهش اعماق چروک ها و رفع کردن آنها می شوند و با گذشت زمانه خاصیت ارتجاعی پوست را زیاد می کند.

روشن کننده و مرطوب کننده

دی دی کرم، تنها یک کرم آرایشی نیست، بلکه به علت ترکیبات موثر خود، خاصیت ضدچروک، ضدپیری و روشن‌کنندگی پوست را نیز دارد.

فرمولاسیون بدون الکل

فرمولاسیون این محصول بدون الکل، پارابن و تالک می باشد و بیشتر بر خاصیت Anti Aging یا خلاف پیری و محافظت روزانه در مساوی عوامل محیطی تاثیر گذار بر پوست تمرکز دارد.

با صرفه میباشد

کرم های DD با صرفه هستند زیرا چند منظوره اند و نیاز شما را به کرم های گوناگون رفع می کنند.

کرم دی دی, کرم دی دی چیست, کرم‌های همه‌کاره دی دی

مزایای کرم دی دی

مشخصه‌ها کرم محافظتی روزانه DD خوب (سفید کننده بدن)

“پویا و همه کاره” این معنی لغوی جمله انگلیسی Dynamic Do-All که به اختصار DD نامیده میشود می باشد. خود به تنهایی بیانگر همه چیز میباشد کرم دی دی که جدیدترین نسل کرم های الفبایی تولید شده لابراتورهای آرایشی و بهداشتی جهان میباشد بدون تردید یک پوشش کرم بی رغیب میباشد که در حال حاضر تنها کمپانی های شماره یک جهان قادر به تولید و عرضه آنها هستند و از این رو دارای ارزش بالاتری از دو مورد بالا می باشد.

بیشتر بخوانید:  چگونه در منزل آرایش حرفه ای کنیم؟

DD کرم هر آنچه در کرم BB و کرم CC گفته شد را عرضه می کند یعنی پایان خاصیت و ویژگی دو محصول قبلی در آن پیدا میشود. تمرکز تولید کننده ها در این نوع بیشتر بر توان خلاف پیری و رفع چین و چروک های صورت میباشد به طوری که نه تنها به صورت کوتاه مدت که بلکه توان بازسازی و درمان خطوط صورت و برگرداندن رنگ و شادابی طبیعی پوست را در بلند مدت دارا می باشد.

کرم دی دی, کرم دی دی چیست, کرم‌های همه‌کاره دی دی

کرم دی دی

دی دی کرم بیشتر برای چه افرادی مناسب خواهد بود؟

پوست های بالغ و افرادی که خواهان پوشانندگی بالا در کرم هستند، این کرم برایشان بهترین مورد خواهد بود. دی دی کرم ها خواص چند تساوی نسبت به کرم پودر های قدرتمند عرضه می کنند.

بنابراین با یک لایه ی نازک از این کرم به سادگی لک ها و عیب های رنگی پوستتان پوشانده می شود و دیگر احتیاجی به استفاده چند لایه از کرم های مختلف نخواهید داشت. به این صورت در پوستتان احساس سبکی بیشتری کرده و با گذشت چند ساعت به شما احساس خستگی و ناراحتی نمی دهد.

چه نوع پوست هایی می توانند از دی دی کرم ها استفاده کنند؟

دی دی کرم ها و همینطور همه ی کرم های الفبایی از جمله بی بی و سی سی برای همه ی انواع پوست مناسب بوده و نیاز همه را رفع خواهند کرد.

اگر شما پوست چربی دارید بهتر میباشد دی دی کرم را به تنهایی استفاده کنید ولی اگر پوست صورت شما خشک بوده و نم دی دی کرم برایتان هم چنان کم میباشد میتوانید از یک لایه مرطوب کننده زیر این کرم استفاده کنید. ولی این کرم برای همه افراد مخصوصا افراد با پوست چرب و مختلط عالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  کرلی مو چیست و چگونه انجام می شود؟

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

معرف انواع ماسک ضد لک و روشن کننده پوست خانگی

ماسک ضد لک و روشن کننده درمان لکه های صورت با استفاده از ماسک های …