بازسازی یا حجم دهی سینه با تزریق چربی

بازسازی سینه با تزریق چربی، که به آن لیپوفیلینگ یا لیپومدلینگ نیز می گویند، تکنیکی می باشد که به شما امکان می دهد سینه را بازسازی کنید یا حجم آن را دگرگونی دهید، به خصوص پس از عمل سرطان سینه (ماستکتومی یا لامپکتومی).

این روش عمل به ویژه برای اصلاح ناهنجاری های حجمی موجود پس از برداشتن سینه، عمل حفظ سینه یا بازسازی با روش دیگری محبوب می باشد. به پر کردن حفره ها، حل مشکلات چسبندگی اسکار یا حتی حجم بیشتر سینه کمک می کند.

در برخی موارد، تزریق چربی سینه نیز برای بازسازی کل سینه امکان پذیر می باشد. با این حال، این روش برای بیمارانی که سینه‌های کوچک دارند یا افرادی که ذخایر چربی کافی دارند، در نظر گرفته شده می باشد. وقتی همه شرایط برآورده شد.

بازسازی سینه با تزریق چربی اغلب به چند مرحله برای برداشتن چربی و تزریق چربی به طور همزمان نیاز دارد.

لیپوفیلینگ پس از مشاهده مدت دوران مشخصی پس از عمل سرطان سینه در نظر گرفته می شود. این نوع بازسازی سینه را می توان حدود 3 سال پس از لامپکتومی در نظر گرفت.

تنها منع مصرف عمل تزریق چربی سینه که خیلی نادر می باشد، عدم وجود چربی کافی در بدن بیمار می باشد. 

Frightened woman before the surgery. Human’s fear before medical surgery. Face skin check before plastic surgery. Medical doctors are checking a face of a woman before botox injection.

مراحل تزریق چربی سینه

قبل از عمل:

اولین مشاوره با جراح زیبایی برای مذاکره در مورد روش های مختلف ممکن با توجه به مورد خصوصی شما ضروری می باشد. این فرصتی می باشد برای پزشک تا یک معاینه بالینی انجام دهد که به او امکان می دهد مناسب ترین روش (ها) را برای یک عملکرد طبیعی انتخاب کند.

عمل حاوی برداشتن چربی می باشد: جراح خود چربی را از بیمار خارج می کند. می توان از شکم، ران و بازو و غیره چربی را ساکشن کرد.پس از یک روش تصفیه، پزشک چربی گرفته شده از سینه را دوباره تزریق می کند تا بازسازی شود.

این مراحل مختلف در طول یک عملیات انجام می شود. به ندرت جای خراش وجود دارد، نقاط سوراخ و تزریق چربی به سختی با چشم غیر مسلح قابل مشاهده می باشد.

بیشتر بخوانید:  موم دائم چیست؟

بستری شدن در بیمارستان

  • این عمل معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. بنابراین مشاوره با متخصص بیهوشی قبل از عمل الزامی می باشد.
  • مستلزم روزه از نیمه شب می باشد. مدت مداخله 1 ساعت 30 لحظه می باشد.
  • بسته به مکان نمونه(های چربی)، تهیه گن شکل دهنده یا کمربند شکمی مفید می باشد تا بتوانید بلافاصله پس از عمل آنها را بپوشید.

این عمل اغلب به صورت سرپایی انجام می شود: بیمار صبح داخل می شود و می تواند همان شب به منزل برگردد، مگر در برخی موارد که ممکن می باشد لازم باشد یک شب را در بیمارستان بگذرانید.

تزریق چربی سینه بعد از عمل:

دوران بعد از عمل خیلی آسان می باشد. پانسمان ها روی نقاط جمع آوری و تزریق مجدد چربی قرار می گیرند. پوشیدن لباس زیر فشرده (شلوار، بند شکمی) ضروری می باشد.

توصیه می شود از:

  • دوش گرفتن در طی 4 یا 5 روز پس از عمل،
  • پوشیدن سوتین مناسب به مدت دو هفته،
  • پوشیدن لباس های کم‌عرض در اطراف مکان نمونه گیری برای حدود یک ماه.

نتایج بازسازی سینه با تزریق چربی

نتایج بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده می باشد، اما قبل از به دست آوردن عملکرد نهایی باید چندین ماه شکیبایی کنید. سینه حجم همگن تری به دست می آورد، جای خراش اصلاح می شود، کیفیت پوست تندرستی می یابد. نتایج خیلی طبیعی و دائمی هستند. سپس حجم سینه ها به همان سرعتی که سایر اقبال های بدن بیمار تکامل می یابد، می شود.

مزایای زیبایی شناسی بازسازی سینه با تزریق چربی (لیپوفیلینگ)

ما می دانیم که زنانگی چقدر در تاثیر سرطان سینه صدمه می بیند. بازسازی سینه با تزریق چربی به زنان این امکان را می دهد که پس از ماستکتومی کامل یا جزئی، قفسه سینه ای هماهنگ را به دست آورند. بازسازی سینه با لیپوفیلینگ مزایای زیادی برای بیمارانی دارد که متمایل به بهره مندی از آن هستند:

  • تزریق چربی اقبال توخالی سینه و همچنین سایر بی نظمی های بعد از عمل ماستکتومی را کاهش می دهد.
  • لیپوفیلینگ همچنین می تواند برای متعادل کردن اندازه سینه های بازسازی شده یا پوشیده کردن لبه های ایمپلنت استفاده شود.
  • لیپوفیلینگ همچنین بازسازی پوست صدمه دیده توسط اشعه را تسهیل می کند.
  • آشکار اسکارها کاهش می یابد.
بیشتر بخوانید:  بایدها و نبایدهای رنگ کردن مو قبل و بعد از کاشت مو

از مزایای تزریق چربی می توان به اصلاح بسیاری از عیوب آرایشی اشاره کرد.

علاوه بر تندرستی آشکار زیبایی سینه، انتقال چربی مزایای قابل توجه دیگری نیز دارد:

  • پیوند بافت چربی نمی تواند توسط بدن شما رد شود زیرا بافت خود شماست.
  • چربی تزریق شده به سینه آشکار بصری تقریباً مشابه بافت اصلی سینه می دهد.
  • عمل به طور کلی کمتر از یک ساعت (به صورت سرپایی) طول می کشد.
  • بهبودی کوتاه و بدون درد می باشد،

خطر مرتبط با انتقال چربی خیلی کم می باشد.

بهبودی پس از تزریق چربی بازسازی سینه

بازسازی سینه با تزریق چربی یک عمل عمل نسبتا آسان می باشد. این عمل ترکیبی از لیپوساکشن با ترومای کم می باشد که با تزریق میکروسکوپی با استفاده از کانول های خیلی قشنگ انجام می شود. این کانول ها به سلول های چربی اجازه می دهد تا به تونل های کوچک تزریق شوند، جایی که آنها کاملاً بی جنبش می شوند و سپس توسط عروق اطراف تغذیه می شوند.

ما معمولاً این روش را به صورت سرپایی انجام می‌دهیم و بیماران نیاز به داروهای مسکن کمی دارند یا اصلاً نیازی به دارو ندارند. در اکثریت قریب به اتفاق موارد، درد بعد از عمل کاملا قابل تحمل خواهد بود. مکان لیپوساکشن برای چند روز تا یک هفته احساساتی باقی می ماند.

از آنجایی که چربی منتقل شده به سینه از سلول های زنده تشکیل شده می باشد، شما باید لااقل به مدت 4 هفته از فشرده سازی سینه خودداری کنید تا اجازه دهید سلول های جدید در بافت موجود ادغام .شما باید لااقل به مدت 6 هفته از خوابیدن روی شکم یا انجام هر گونه فعالیتی که می تواند به سینه شما فشار مستقیم داخل کند خودداری کنید. اکثر بیماران پس از یک تا دو هفته تعطیلی می توانند به سر کار بازگردند.

بیشتر بخوانید:  آرایش موی بلند زنانه و مجلسی

مالیات بعد از تزریق چربی بازسازی سینه

ممکن می باشد کبودی در نقاط نمونه گیری چربی آشکار شود. آنها پس از چند روز خود به خود رفع می شوند. جراح پلاستیک می تواند کرمی را برای کنترل درد و تسهیل پنهان شدن کبودی تجویز کند.

مالیات پس از لیپوفیلینگ نسبتاً نادر می باشد. کیست های خوش خیم ممکن می باشد در ناحیه ای که چربی تزریق شده می باشد ایجاد شود. سوراخ کردن اجازه می دهد تا آنها را حذف کنید.

مصرف آنتی بیوتیک به پیشگیری از عفونت در بستر عمل کمک می کند.

ارزش بازسازی سینه با تزریق چربی

وقتی گفت‌وگو از بازسازی سینه یا اصلاح ناهنجاری سینه می شود، این عمل را می توان به عنوان عمل ترمیمی در نظر گرفت. در عملکرد، این عمل ممکن می باشد سبب بازپرداخت هزینه توسط سازمان های بیمه سلامت شود.ارزش ممکن می باشد بسته به اندازه نمونه ها و هزینه های جهت های مختلف درگیر در مداخله گوناگون باشد. ارزیابی دقیق قبل از عمل انجام می شود و در طول مشاوره قبل از عمل به شما اطلاع داده می شود.

آیا بازسازی سینه با لیپوفیلینگ بی خطر می باشد؟

تزریق چربی حدود بیست سال می باشد که برای بازسازی نواحی صدمه دیده از بیماری یا جراحت در بدن انجام می شود. با این حال پیروزی تزریق چربی بستگی زیادی به روش مورد استفاده دارد. چربی باید طبق پروتکل خاصی آسپیراسیون، درمان و انتقال داده شود.

آیا می توان چربی را از شکم برداشت و دوباره به سینه تزریق کرد؟

ناحیه اهدا کننده بدن شما معمولاً شکم، باسن، پشت یا ران می باشد. جراح شما می تواند تصمیم بگیرد که کدام منطقه برای برداشت مناسب تر می باشد. برش ها در سطح چین های طبیعی پوست شما پوشیده می شوند. سپس چربی برداشته شده (با سانتریفیوژ یا فیلتراسیون) خالص می شود تا مجدداً به سینه تزریق شود که نیاز به بازسازی دارد.

مطلب پیشنهادی

کرلی مو چیست و چگونه انجام می شود؟

[ad_1] کرلی مو آموزش کرلی مو به حالت دادن موها به شکلی که کاملا فر نشود …