بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در سوم شهریور سال 1353 در تهران به دنیا آمد. کارگردان سینما، تلویزیون و رادیو، هنرمند، کمدین و فیلمنامه نویس. او فارغ التحصیل نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. او در خیابان مروی تهران به دنیا آمد و در تهرانسل و منطقه دالیا بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش استاد تبریزی است. او یک برادر به نام مهدی دارد که پنج سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند.

در سال 1392 در سن 20 سالگی برای اولین بار به توصیه یکی از دوستان در سی و نهمین آزمون برنامه ای با تدریس داریوش کاردان شرکت کرد و موفق شد. اما اوج شهرت او به یکی از پرحرف‌ترین سریال‌های دهه‌های اخیر رسید که هم ساخت سری دوم و سوم را برعهده داشت و هم نقش گروه موسیقی بهروز خالی را بازی می‌کرد، تولید این سریال بود. سعید آقاکانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان صمیمی او هستند. وی ضمن فعالیت در عرصه سینما و هنر، به فروش شیرینی و آجیل نیز می پردازد.

برخلاف شخصیتی که بازی می کنم، خیلی جدی هستم و هر کاری را که انجام می دهم جدی می گیرم.کسانی که با من کار کرده اند خصوصیات اخلاقی من را می شناسند، اما در کل سعی می کنم در روزهای خاصی همه کارها را انجام دهم، در 40 سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کردم.

وزن زیاد و مفاصل فرسوده مهران غفوریان او را مجبور به کاهش وزن کرد که کاهش وزن قابل توجهی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ستاره اسکندری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

زندگی‌نامه مهراب قاسم‌خانی مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طرح‌ریز و هنرمند مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طرح‌ریز صحنهٔ …