از همه چی محبوبترین وبسایت علمی و تاریخی

S

شاید شما هم از خواندن مطالب علمی یا تاریخی طولانی فراری باشید و همین باعث شده مطالعه انجام ندهید ولی امروز می خواهم برای شما مجله اینترنتی از همه چیز را معرفی کنم که مطالبی در حوزه تاریخ علم، سلامتی، نجوم، علوم تجربی، دیرینه شناسی و … دارد.

در سایت از همه چی سعی شده است تمام مطالب علمی به صورت چکیده و جذاب به گونه ای که قابل فهم برای تمام افراد جامعه باشد منتشر شود در قسمت مطالب تاریخی تمام روایات و مستندات تاریخی به صورت داستانی و جذاب نوشته شده است که مخاطبین هم از خواندن آن خسته نمی شوند و هم مانده کاری بالایی در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

یکی از جذابترین و خواندنی ترین مطالب وبسایت از همه چی مطالب حوزه جاسوسی آن است. از همه چی به صورت تخصصی جاسوسی را بررسی و برای علاقمندان به این حوزه پرداخت شما در مطالب جاسوسی می توانید از تاریخچه جاسوسی و تاریخچه جاسوسی های کشورهای مختلف گرفته تا بیوگرافی مشهورترین جاسوسان تاریخ را مطالعه و لذت ببرید.

در مورد مطالب نجومی نیز با همین رویه سعی شده است مقالات نجومی به زبان ساده و قابل فهم برای همه بیان شود در قسمت دوم بخشی به نام فرازمینی ها وجود دارد که در مورد موجودات فرازمینی و فضایی و حیات در سیارات دیگر می پردازد.

این سایت شامل بخش های متنوع و جذاب می باشد در قسمتی گالری از تصاویر وجود دارد که  در آن عکس های با کیفیت منتشر می شود. این گالری ها در زمینه نجوم، تاریخ، حیات وحش و هنر فعالیت می کند. نکته مهم و قابل تامل در مورد از همه چیز یا دانستنی های سابق این است که تمام مقالات با ذکر منبع منتشر می شود و سعی شده است ست که مطالب منتخب از معتبرترین مراجع انتخاب شود. با ورود به سایت از همه چی می توانید ساعت ها مطالعه کنید بدون اینکه خسته شویم.

بیشتر بخوانید:  جمجمه‌ای که یک شبه ارزشمند شد+عکس
S

سایت از همه چی امروزه به مرجعی علمی در کشور تبدیل شده است و مقالات آن آن قابل استناد برای دانش آموزان و دانشجویان و دانشگاهیان است. در سایت از همه چی به نظر تمام کاربران اهمیت داده می شود. نظرات موافق و مخالف در کمال احترام پذیرفته می شود.

نقد به مطالب و بازبینی مطالب منتشر شده از کارهای روتین این سایت می باشد. شما اگر مطلبی در این سایت دیدید که از نظر علمی یا مستندات با دانسته های شما تطابق نداشت و به قول معروف نوشته ای اشتباه بود با اطلاع دادن به مدیران این سایت و معرفی منابع و رفرنس های معتبر این مقاله تغییر خواهد کرد و به نام شما ثبت خواهد شد.

در این سایت برای اولین بار در ایران مطالب با ذکر منبع صورت می گیرد تمام قوانین کپی رایت رعایت می شود تمامی نظرات چه موافق و چه مخالف در این سایت پذیرفته می شود. با مراجعه به سایت از همه چی از مطالعه لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

دستگاه بسته بندی دو توزین چیست؟ | تیم زاگرس ماشین

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی دو توزین برای بسته بندی محصولاتی مانند نمک، شکر، …