معرفی غذاهای بسیار متنوع با تن ماهی رژیمی

یکی از غذاهای بسیار محبوب در میان ایرانی‌ها به‌ خصوص ساکنین منطقه جنوب، انواع ماهی است. این ماهی به روش‌های مختلف طبخ شده و غذاهای بسیار خوش‌طعم و متنوعی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. به دلیل کمبود ماهی‌های تازه و بسیار خوش طعم منطقه جنوب و عدم وقت برای پاک کردن و پخت این خوراک افراد به خریدن تن ماهی روی می‌آورند. البته ماجرا تنها به این قسمت ختم نمی‌شود. چون یک سری افراد به دلیل بیماری‌های متعدد از قبیل دیابت و چربی خون نمی‌توانند از تن ماهی‌های معمولی بهره ببرند. برای همین خرید تن ماهی رژیمی برای آن‌ها بهترین گزینه است.

یکی از برندهای محبوب و معتبر در زمینه تولید مواد غذایی کنسرو شده و انواع تن اورگانا است. این شرکت تولیدی محصولات باکیفیتی را با استفاده از مواد اولیه مناسب در بازار عرضه می‌کند. در این محتوا به معرفی چند غذای لذیذ و خوش‌طعم که با استفاده از تن ماهی رژیمی طبخ می‌شوند، اشاره می‌کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

تهیه ۲ غذای فوق العاده با تن ماهی رژیمی

در این قسمت از مقاله چند غذای رژیمی که با تن ماهی رژیمی تهیه می‌شود به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید لذت طعم چندین غذای خوب را تجربه کنید. پیش‌ از تهیه این چند نوع غذا باید بگوییم تن ماهی تهیه شده باید به ‌صورت کاملاً استاندارد و تحت نظر وزارت بهداشت تولید شده باشد. پیشنهاد ما به شما خریداری تن های رژیمی از برند اورگانا است. این برند با اعتبار و تجربه فراوان محصولات غذایی با کیفیتی را به افراد عرضه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه رول شام آسان

تن ماهی و خوراک لوبیا

هم کنسروتن ماهی و هم لوبیا در بین افراد بسیار محبوب و پرطرف‌دار است و ترکیب این دو با هم طعم و مزه لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورد.

مواد لازم:

  • قارچ
  • رب گوجه‌فرنگی
  • فلفل دلمه‌ای
  • پیاز
  • تن رژیمی
  • لوبیا چیتی
  • انواع ادویه از قبیل زردچوبه، پودر لیموعمانی، پاپریکا، نمک و فلفل

توجه داشته باشید مواد موردنیاز که در این بخش به آن اشاره کردیم. بسته به تعداد افراد متغیر و متفاوت است. به‌ عنوان مثال میزان تن ماهی مورد نیاز برای تهیه این غذا برای دو نفر با تهیه آن برای چهار نفر متفاوت خواهد بود. پس میزان مواد لازم را بر حسب نفرات در نظر بگیرید.

برای تهیه این غذا در وهله اول لوبیا را در آب خیس کنید تا نفخ آن از بین برود. در مراحل بعدی پیاز را به‌ همراه روغن سرخ کرده و پس‌ از طلایی شدن پیاز نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. سپس  تن ماهی رژیمی از پیش خریداری شده را به‌ همراه پودر لیموعمانی و پاپریکا به ترکیب اضافه کنید. فلفل دلمه‌ای را خرد کرده و با مواد به‌دست‌آمده ترکیب کنید. در مرحله بعد مواد به‌ دست‌آمده را با کمی رب گوجه‌فرنگی تفت دهید و در مرحله آخر لوبیاها را اضافه کرده و زمان دهید تا خوراک جا بیوفتد و آن را در ظرف دلخواه سرو کنید.

 سالاد تن ماهی

یکی از غذاهای بسیار محبوب که به‌عنوان پیش‌غذا یا در کنار غذای اصلی سرو می‌شود، انواع سالاد است. در نتیجه افراد دوست دارند طعم سالادهای متنوعی را تجربه کنید. برای تهیه سالاد تن ماهی شما به تن ماهی، نخود فرنگی، ذرت، زیتون سبز، فلفل دلمه‌ای، روغن زیتون،سرکه، گل کلم کوچک و نمک نیاز دارید. تهیه این غذا بسیار ساده است. در ابتدا در یک ظرف آب ریخته و به آن نمک اضافه کنید و اجازه دهید به جوش بیاید. گل کلم‌ها را در سایزهای مورد نظر خرد کرده و درون آب بریزید تا پخته شود. پس‌ از گذشت  ۱۵ دقیقه با استفاده از آب کش گل کلم‌ها را از قابلمه خارج کرده نه اجازه دهید سرد شود.

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه منمن املت ترکیه ای

هسته زیتون را گرفته و فلفل دلمه را نگینی خرد کنید. در نهایت تمام مواد مورد نظر را در یک ظرف ریخته و ترکیب کنید. اضافه کردن روغن زیتون و سرکه باید در آخرین مرحله صورت بگیرد. سالاد تن ماهی رژیمی شما آماده است آن را در ظرف مورد نظر سرو کنید.

کلام آخر

همانطور که مستحضر هستید در این محتوا به معرفی دو غذای خوش طعم با استفاده از تن ماهی رژیمی پرداختیم. برای تهیه این غذای خوشمزه تنها کافی است مواد لازم را در مراحل درست تهیه کنید. به شما توصیه می کنیم برای خریداری انواع تن ماهی و کنسرو، اورگانا را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی

7 طرز تهیه سالاد رژیمی مرغ برای کاهش وزن

(*7*) انواع سالاد رژیمی با مرغ طرز تهیه سالاد رژیمی چربی سوز و خوشمزه! گوشت …