فال روز جمعه 21 شهریور 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز جمعه 21 شهریور 1399

فال روز جمعه 21 شهریور 1399

فال روزانه فروردین

امروز شما نمی‌توانید خیلی راحت فكرتان را روی كار متمركز كنید، چرا كه خیلی دوست دارید راههای مختلفی را امتحان كنید. شما تلاش می‌كنید خودتان را خیلی خوب مطرح كنید، اما آمیزه‌ای از موقعیت‌ها كه ذهن شما را به سمت كار قبلی‌تان منحرف می‌كنند مانع از این كار شما می‌شوند و به خاطر همین زمان زیادی برای شما باقی نمی‌ماند كه بتوانید با رضایت این كار را دنبال كنید. ذهنتان را روی چیزهایی كه می‌توانند وجود داشته باشند متمركز نكنید؛ بلكه به چیزهایی كه در حال حاضر وجود دارند فكر كنید.
فال روزانه اردیبهشت

باوجود اینكه شما به یاد روزهایی افتاده‌اید كه نسبت به الان بیشتر آزادی عمل داشتید، ولی شرایط و موقعیت‌های امروز باعث می‌شود كه این رویاپردازی شما قطع شود. خوشبختانه تا زمانی كه عنصر سازندگی و خلاقیت در وجود شما هست، شما این آزادی عمل را دارید كه بتوانید در جنبه‌های مختلف خودتان را خوب نشان بدهید. پس صبور باشید؛ اگر شما كارتان را خوب انجام دهید، آزادی‌های بیشتر هم به دنبالش خواهد آمد.
فال روزانه خرداد

شما خیلی اصرار دارید كه مشكل خانوادگی‌تان كه اخیراً به وجود آمده را خودتان حل كنید، ولی شاید نتوانید كه جلوی دعوا و اغتشاش را بگیرید. امروز به اندازه كافی مشكل و آشفتگی هست و بهتر است كه مسائل جدی‌تر را به روزهای بعدی موكول كنید. برای اینكه خیلی سخت خواهد بود كه یكی دو روزه همه آنها را حل كنید؛ فقط نباید وجودشان را انكار كنید.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  فال و طالع بینی آذر ماه 1399 (همه ماه های سال)

فشارهای دوستانتان روی شما همچنان ادامه دارد؛ به خصوص اگر شما خودتان با احساسات خود صادق نباشید. شما امروز می‌توانید مرحله‌ای از كارتان را كه نسبت به آن چیزی كه شما برنامه‌ریزی كرده بودید سخت‌تر است را در ذهتان مجسم كنید، ولی باز هم استرس‌های فروخورده‌تان ظاهر می‌شوند. متأسفانه شما خودتان را به اشتباه می‌اندازید، اما اگر بتوانید چند روز بیشتر صبر كنید، خواهید دید كه چه اتفاقاتی می‌افتد.
فال روزانه مرداد

امروز صبر شما تمام شده است. مشكلی كه به وجود آمده به نظر خیلی راحت هم حل می‌شود، اما این راه حل هنوز به فكرتان نرسیده است. اما امروز این كار برایتان سخت‌تر هم شده است، چون كه شما فكر می‌كنید دیگران شما را همان گونه كه واقعاً هستید نمی‌خواهند و به خاطر همین نمی‌توانید با خودتان صادق باشید. حتی اگر نا‌امید هم شده باشید، لزومی ندارد بیخودی ریسك كنید، چراكه زمان كافی ندارید.
فال روزانه شهریور

اگر شما امروز بخواهید سازش داشته باشید، این سازش یا خیلی كم و یا خیلی زیاد به نظر می‌رسد. مهم نیست كه شما چقدر سخت كار می‌كنید، هركاری كنید نمی‌توانید این مشكل را حل كنید. یكی از دلایل به وجود آمدن این مشكل این است كه شما در مورد خود آن گونه كه واقعاً هستید صحبت نمی‌كنید و همه چیز را نمی‌گویید. اگر شما همه چیز را برای دیگران آشكار كنید، زندگی‌تان به توازن منطقی‌تری خواهد رسید.
فال روزانه مهر

شما امروز احساس می‌كنید كه یك نفر با شما مخالف است و برضد شما عمل می‌كند، اما نمی‌توانید همین الان منشأ این مشكل را پیدا كنید. اگر دلیل این كار رفتار خودتان بوده باشد، شما دوست دارید انها به جای اینكه زندگی شما را سخت كنند جلو بیایند و با شما حرف بزنند. راحت ترین راه حلی كه به ذهنتان می آید شاید موثر نباشد. بنابراین شما قبل از اینكه جواب خود را پیدا كنید، باید خود را برای یك رقابت سخت آماده كنید.
فال روزانه آبان

بیشتر بخوانید:  سال نو میلادی 2020

امروز شما نمی‌توانید به راحتی بفهمید كه دور و برتان چه خبر است. برای اینكه كسانی كه شما را در فهم واقعیت یاری می‌كردند، امروز خیلی قابل اطمینان نیستند. به دلیل اینكه یكی از افراد صمیمی خانوده‌تان و یا یكی از دوستانتان به شما نمی‌گوید دقیقاً چه اتفاقاتی افتاده است، نگرانی بی موردی وارد زندگی شما شده است. متأسفانه دیگران در تجربیات و دیدگاه‌های شما سهیم نمی‌شوند. پس به جای حرف‌های آنها بیشتر به صدای درونتان گوش فرا بدهید.
فال روزانه آذر

هدف‌های بزرگ در سر داشتن امروز باعث به وجود آمدن مشكلاتی برای شما شده است، چرا كه شما قبلاً زیاد به جزئیات توجه نكرده‌اید. برای مثال اگر شما بخواهید یك خانه بسازید فقط توجه كردن به زیر بنای خانه كافی نیست. به جای اینكه وقتان را تلف كنید و انرژی‌تان را بر روی چیزهایی كه دارید متمركز كنید، چند روز دیگر هم صبر كنید و دوباره از صفر شروع كنید.
فال روزانه دی

به نظر می‌رسد شما از قبل برای همه چیز برنامه‌ریزی كرده‌اید، ولی با وجود این امروز ممكن است ناامید بشوید، چون كه شما می‌خواهید همین الان نتیجه كارتان را ببینید. اگر شما در نظر دارید در رشته تحصیلی جدیدی شروع به درس خواندن بكنید و یا برای تعطیلات تابستانی به مسافرت بروید، نباید عجله كنید و پیش از موقع دست به كار شوید. حتی اگر از صبر كردن به خاطر رسیدن زمان مناسب خسته شده‌اید، ارزشش را دارد كه چند روز دیگر هم صبر كنید.
فال روزانه بهمن

اگر شما امروز وقت‌تان را الكی تلف نكنید، می‌توانید به همه تعهدات خود عمل كنید. متأسفانه شما سخت كار می‌كنید، فقط برای اینكه بفهمید چه كارهای دیگری هم می‌توانستید انجام دهید. لزومی ندارد آنقدر به گذشته خود برگردید، نگاه كردن به گذشته هیچ مشكلی را حل نمی‌كند. فقط باید در زمان حال حضور داشته باشید و خودتان را برای تغییراتی كه در پیش رو است آماده كنید.
فال روزانه اسفند

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ژاله درستکار

اگر شما امروز می‌خواهید به كارهایی كه باید انجام دهید تا موفقیت آینده شما تضمین شود فكر ‌كنید، پس الان وقتش است كه كه در زمان حال زندگی كنید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس حواستان نباید پرت شود. به صحبت‌های دیگران زیاد گوش ندهید، برای اینكه آنها از شما انتظارات غیر منطقی دارند. عمل كردن بر طبق استانداردهای خودتان مهم‌تر از تأمین كردن رضایت دیگران می‌باشد.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز جمعه 21 شهریور 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

robeka.ir

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …