مژه مگاوالیوم چیست و چگونه انجام می شود؟

[ad_1]

مژه مگاوالیوم ,مژه مگاوالیوم چیست ,اکستنشن مژه مگاوالیوم

مژه مگاوالیوم

همه چیز درباره مژه مگاوالیوم

اکستنشن مژه مگاوالیوم یکی از انواع مدل های اکستنشن مژه میباشد. اکستنشن مژه مگاوالیوم یکی از پرطرفدارترین مدل های اکستنشن مژه در همه جای جهان میباشد و خیلی از کسانی که می خواهند مژه های پرپشت، بلند، مشکی و زیبا داشته باشند از این نوع اکستنشن مژه استقبال می کنند. در زیر در مورد آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم می خوانید.

اکستنشن مژه مگاوالیوم چیست؟

مژه های مگاوالیوم خیلی شباهت به مژه هایی با حجم طبیعی دارد. اکستنشن مژه مگاوالیوم را اکستنشن مژه 12 بعدی هم می گویند. این شیوه سبب حجم دهی بی نظیری به مژه های شخص می شود.

انتخاب اکستنشن مژه مگاوالیوم برای کسانی که متمایل‌شدن به داشتن مژه های خیلی پرپشت و کاملا مشکی دارند، زیاد مناسب میباشد. در این شیوه از مژه های بیشتری نسبت به شیوه های دیگر استفاده می شود.

مژه مگاوالیوم ,مژه مگاوالیوم چیست ,اکستنشن مژه مگاوالیوم

مژه مگاوالیوم چیست

اکستنشن مگا والیوم مژه چطور انجام می شود؟

اکستنشن مژه مگا والیوم یا چند بعدی دارای قطرهای گوناگونی می باشد و اکستنشن کار مژه آنها را با موچین و چسب کاشت مژه روی تارهای مژه شخص کار می گذارد. استفاده از این شیوه کاشت مژه از شیوه اکستنشن والیوم روسی طبیعی تر به نظر می آید. هر چند که کلفتی و وزن آن هم کمتر بوده و البته چشم ها را درشت تر نشان می دهد.

مژه مگاوالیوم ,مژه مگاوالیوم چیست ,اکستنشن مژه مگاوالیوم

کاشت مژه مگاوالیوم

مراحل انجام اکستنشن مگاوالیوم

در آغاز مراحل اکستنشن مژه، زیاد اهمیت دارد که مژه‌ها را از هرگونه آلودگی یا گرد و خاک بزدایید. برای اینکار، باید از یک عکس قارچ یا فوم مخصوص شستشوی مژه استفاده کنید با استفاده از محلول‌های عکس قارچ می‌توانید همزمان با عکس عفونی کردن مژه‌ها هر نوع چربی را هم از آن‌ها پاک کنید. در روز کاشت، از داشتن آرایش بر روی چشم پرهیز کنید.

بیشتر بخوانید:  فواید گل رز برای پوست

پس از اینکه مژه‌ها به خوبی با محلول شسته شدند، وقت آن میباشد که پرایمر را انجام دهید. پرایمر هم یک نوع فوم پاکیزه کنده میباشد که شما را از پاک بودن مژه و چشم مطمئن می‌کند. آنگاه باید یک لحظه شکیبایی کنید تا مژه‌ها خشک شوند.

با استفاده از چسب، به خوبی مژه‌های پایین را تنها بپوشانید. در این اقبال از کار، کاملا توجه کنید که تنها باید مژه‌ها پوشانده شوند و اقبال قرمزی داخل پلک را نپوشانید. همینطور بهتر میباشد که پیش از متصل‌کردن پد، با کمک دست قدری از تندی چسب روی پد بکاهید تا زمانه برداشتن آن به مژه‌ها آزار ای داخل نیاید.

مژه مگاوالیوم ,مژه مگاوالیوم چیست ,اکستنشن مژه مگاوالیوم

مراحل انجام اکستنشن مگاوالیوم

در کاشت مژه مگاوالیوم، بسته به برندی که استفاده می‌کنید، کلفتی ۰/۳ یا ۰/۵ مناسب میباشد. سایز اکستنشن باید با توجه به توقع شخص و شکل چشم های او باشد. همانگونه که گفتیم، کیفیت اکستنشنی که استفاده می‌کنید زیاد مهم میباشد. اکستنشنی خوب میباشد که کاملا از مو طبیعی درست شده و سبک باشد.

برای متصل‌کردن اکستنشن مگا والیوم باید دسته‌های اکستنشن را درست کنید. شما می‌توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

به این گونه که به آرامی یک دسته مژه را با پنس برمی‌دارید. برای کاشت مگاوالیوم از اکستنشن ۵D الی ۲۰D استفاده می‌شود. سپس انتهای دسته را به آرامی و لطافت به کمی چسب آغشته کنید. به این کار «فن کردن» به شیوه دستی گفته می‌شود و یکی از سریع‌ترین و بهترین شیوه‌ها میباشد.

در مرحله‌ی آخر کاشت مژه مگاوالیوم، یک تار مژه سوا می‌کنید، و فن را روی آن می‌چسبانید. توجه کنید که زیاد مهم میباشد اکستنشن تنها روی یک مژه گذاشته شود، بنابراین به خوبی مژه‌ها را با پنس از هم سوا کنید تا به هم نچسبند. این کار را برطبق اینکه در کدام اقبال‌ها می‌خواهید اکستنشن افزایش کنید ادامه دهید.

بیشتر بخوانید:  چیزهایی که باید در مورد درمارولر باید بدانید

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

معرف انواع ماسک ضد لک و روشن کننده پوست خانگی

[ad_1] ماسک ضد لک و روشن کننده درمان لکه های صورت با استفاده از ماسک …