فول فرنیش چیست و تکنیک های آن چیست ؟

فول فرنیش, فول فرنیش چیست, فول فرنیش به چه معناست

آیا می دانید فول فرنیش چیست ؟

همه چیز درباره منزل های فول فرنیش

فول فرنیش (Full Furnish) عبارتی آمریکایی هست که به معنای مبله یا مبلمان شده یا همان مجهز کردن منزل، به وسایلی که برای یک زندگی مورد نیاز هست، می باشد.

فول فرنیش یا فول فرنیچر یکی از عبارات رایج در اعلامیه ها و دفاتر و مشاورین املاک هست. کرایه آپارتمان فول فرنیش، آشپزخانه فول فرنیش و … از جمله جمله هایی هست که علاوه بر بنگاه ها، در تبلیغات هم قطعا به گوش تان خورده هست. فول فرنیش برای هر مکانی، از کل آپارتمان گرفته تا تنها آشپرخانه آن، یک ویژگی مثبت و جذاب برای مشتریان هست.

معنی فول فرنیش چیست؟

می خواهیم ابتدا ببینیم غرض از فول فرنیش چیست؟ خود کلمه فرنیش (به انگلیسی Furnish) به معنی مبلمان هست. بنابراین، فرنیش کردن یک فضا مشابه یک آپارتمان یا یک آشپزخانه، به معنی تجهیز کردن آن با مبلمان و سایر لوازم مورد نیاز برای زندگی هست. فول فرنیش با نام لاتین Full Furnish در واقع همان مبله یا مبلمان منزل هست که به غرض تجیهز کردن یک ویلا و یا آپارتمان استفاده می شود. عوامل مختلفی در مبله بودن یک ویلا و یا منزل تاثیر گذار هستند همچنین می توان تنها قسمتی از یک منزل یا ویلا را مورد پوشش قرار داد.

و اما برای توضیح اینکه فرنیچر چیست؟ باید گفت به مبل‌، نیمکت، میز غذاخوری، تخت خواب و … که وسایلی برای کمک کردن به انسان در زمینه غذا خوردن یا استراحت کردن هست گفته می شود. در واقع فرنیچر همان فرنیش می باشد.

بیشتر بخوانید:  طراحی داخلی داروخانه

کرایه آپارتمان فول فرنیش به این معنا هست که آپارتمان مورد نظر، کاملا مجهز باشد، و دارای آشپزخانه فول فرنیش، پذیرایی فرنیش شده و … هست. فول فرنیچر بودن یک منزل آسودگی و آسایش شما را در اثاث کشی وثیقه می کند.

فرنیش می تواند تنها ذر قسمتی از ساختمان انجام شود مثلا آشپزخانه و یا سالن و … . اما اگر فول فرنیش می خواهید یعنی کاملا منزل مبلمان باشد، از آشپزخانه تا سالن و اتاق ها.

به خصوصی که در زمینه تجهیز وسایل و دکوراسیون منزل تلاش می کند، فرنیشر می گویند.

تکنیک های فول فرنیش, تکنیک های کاربردی فول فرنیش, دکوراسیون فول فرنیش

تکنیک های فول فرنیش

تکنیک های مناسب برای فول فرنیش کردن منازل :

• برای فول فرنیش کردن یک منزل، باید قبل از هر چیز برنامه ریزی کنید. این برنامه ریزی باید برای بازه ای 7 تا 8 ساله باشد.

• از تغییرات نترسید، فراموش نکنید که مبلمان ها نقش بازي كردن خیلی مهمی در فول فرنیش کردن منازل دارند. برای این کار باید خردمندانه تصمیم بگیرید.

• می توانید سبک و طرح‌ریزی مینمالیستی را گسترش دهید. در صورتی که از سبک مینیمال در فرنیش کردن منزل استفاده می کنید، می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

• یکی از رمزهای توفیق، استفاده کردن از رنگ ها در طرح‌ریزی داخلی، می باشد. شما با استفاده از انواع رنگ ها در فرنیش کردن منزل می توانید به یک ترکیب و هارمونی مناسب و همچنین کم‌بها ارزش دست پیدا کنید.

• یکی از اشتباهاتی که افراد روزگار انجام این فرآیند مرتکب می شوند طرح‌ریزی چند باره و مجدد دکوراسیون داخلی هست. اگر می خواهید، در هزینه هایتان صرفه جویی کنید، بهتر هست ابتدا وسایل اصلی را تهیه کنید سپس به تهیه ی وسایل جانبی بپردازید. امکان دارد، پس از خریداری وسایل اصلی، منزل شما برای وسایل دکوری و جانبی فضایی نداشته باشد. این روش به شما امکان می دهد تا روزگار فرنیش کردن منزل از هزیننه های افزایش رهایی پیدا کنید.

آشنایی با دکوراسیون فول فرنیش, فول فرنیش خانه چیست, فول فرنیش کردن ویلا

فول فرنیش اتاق خواب

تکنیک های کاربردی فول فرنیش, دکوراسیون فول فرنیش, روش های فول فرنیش

نمونه ای از فول فرنیش ساختمان

فول فرنیش چیست, فول فرنیش به چه معناست, تکنیک های فول فرنیش

ایده هایی برای فول فرنیش اتاق خواب

فول فرنیش,فول فرنیش به چه معناست,تکنیک های کاربردی فول فرنیش

نمونه ای از فول فرنیش اتاق خواب

فول فرنیش چیست,تکنیک های فول فرنیش,دکوراسیون فول فرنیش

فول فرنیش چیست ؟

دکوراسیون خانه با فول فرنیش,روش فول فرنیش,فول فرنیش خانه چیست

ایده هایی برای فول فرنیش

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

دکوراسیون پارامتریک چیست و نمونه هایی از دکوراسیون پارامتریک

دکوراسیون پارامتریک درباره دکوراسیون پارامتریک و ویژگی‌های آن چه می‌دانید؟ در معماری پارامتریک، سازه ها …