فال روز یکشنبه 30 شهریور 1399

[ad_1]

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز یکشنبه 30 شهریور 1399

 

فال روز یکشنبه 30 شهریور 1399

فال روزانه فروردین

متولدین فروردین: اطرافیان شما زیاد دوست ندارند شما خیلی به خودتان توجه كنید. مادامی‌ ‌كه شما سعی نمی‌كنید موقعیت كسانی كه افراد مطرحی هستند و شایستگی هم دارند را بدزدید، مشكلی برای مورد تحسین واقع شدنتان وجود ندارد. لزومی ‌ندارد نگران افكار دیگران باشید؛ هر كاری را كه شروع كردید فقط سعی كنید روی آن تمركز داشته باشید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز خلاقیت داشتن چنان برای شما در اولویت قرار دارد كه ممكن است فرصت كار كردن و یا تفریح كردن با افراد دیگر را از دست بدهید. شما مجبور نیستید همه چیز را در كنترل خود داشته باشید. در حقیقت اگر به افراد دیگر هم مسئولیتی را محول كنید، هم كمتر خسته می‌شوید و هم می‌توانید به جای استفاده كردن از تمام انرژی خود بخشی از آن را ذخیره كنید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: روابط دوستانه شما امروز كمی مشكل ساز شده و شما نمی‌توانید به راحتی جای امن و قابل اطمینانی پیدا كنید. جالب اینجاست كه انرژی صرف كردن برای دوری از مشكلات و موقعیت‌های سخت فقط شور و هیجان آنها را بیشتر می‌كند. حتی اگر موضوع بحث‌های بغرنج و ناراحت كننده تغییر كرد و صمیمت بیشتری بینتان حكمفرما شد، اگر شما با صداقت و مهربانی با دوستانتان رفتار می‌كنید و در عین حال نقطه ضعف‌های خود را نیز نشان می‌دهید، باید خیلی حواس خود را جمع كنید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: شما احساس می‌كنید امروز یك نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم كارتان شده است. اگر شما می‌خواهید به تنهایی كاری را انجام بدهید لازم است با یكی از دوستان نزدیكتان یا فردی كه فكر می‌كنید مانع كارتان شده و یا حتی افرادی كه ظاهراً كاری به كارتان ندارند مبارزه كنید. سعی نكنید انتخاب‌های خود را برای افراد دیگر توجه كنید؛ فقط به آنها بفهمانید كه این انتخاب‌ها شخصی نیستند. شما باید حین انجام داند كارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ‌ندارد به خاطر میل شخصی آنها كاری انجام دهید.
فال روزانه مرداد

بیشتر بخوانید:  با این مدل‌ موها جوان‌تر می‌شوید

فال روز متولدین مرداد: امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان كار راحتی نیست، چراكه برای پول خرج كردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج كردن به نفعتان نیست، ولی اطرافینتان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌كنند. اضافه كردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یكی از چیزهایی است كه باعث شادی انسان می‌شود، ولی اكنون عاقلانه ترین راه این است كه به وسیله مطرح كردن خود البته به راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفع كنید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران بچگی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی كه رخ داده شما را آشفته كرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتی به حس‌های خود اطمینان كنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آروزها و نیازهای خود را كنترل كنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس‌ها و خیالات خود را با كسی كه دوستش دارید در میان بگذارید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: شما امروز سعی می‌كنید موضوعی را از دیگران مخفی كنید، اما ممكن است علی رغم تمام تلاش‌های شما این موضوع فاش شود. به جای اینكه سعی كنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت كنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی كه پیش آمده نگاه كرده و فكر كنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف‌هایی كه می‌زنید باشید. وقتی كه شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نكنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: امروز اگر كسی بخواهد از شما چیزی بگیرد شما كمی ‌عصبانی خواهید شد! عصبانیت شما ممكن است از سوی دوستی كه ظاهراً به شما علاقه قلبی ندارد نشأت بگیرد. اما قبل از اینكه حركتی بكنید، به یاد بیاورید كه هم اكنون پلوتو یعنی سیاره بخت شما در اطرف خورشید می‌گردد و با دور كردن واقعیت از عشق و نزدیك شدن به ترس‌ها، شور و هیجان شما را تشدید می‌كند. با همه این احوال شما هنگام حرف زدن به حرف‌هایی كه می‌زنید كاملاً تسلط دارید، بنابراین بیشتر به اتفاقاتی كه رخ می‌دهد توجه كنید.
فال روزانه آذر

بیشتر بخوانید:  عکس های عاشقانه زیبای دونفره فوق احساسی

فال روز متولدین آذر: ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی ‌و همكارانتان امروز دور و بر شما را خالی كرده و همین موضوع شما را ترغیب می‌كند كه حتی بیشتر از قبل روی توانایی‌هایتان تمركز كنید. شما دوست ندارید آدم پیش پا افتاده و معمولی‌ای باشید، بنابراین می‌توانید بیشتر از قبل فعالیت كرده و تلاش كنید كه راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی كه مشكلی وجود ندارد، شما مشكل درست نكنید، برای اینكه اگر یك بار دیگران را نگران كنید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آنها را تسكین داده و آرامش رفته را بازگردانید
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: شما می‌دانید كه چیزی در زندگی‌تان تغییر كرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی كرده و نقشه بكشید. شما مجبورید از توانایی‌های جسمانی خود استفاده كنید، اما نباید آن را صرف كارهای پوچ و بی فایده بكنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اكنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت‌های منظم روزانه شما را برای آینده‌ای خوب آماده می‌كند.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: شما دوست دارید كاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است كه یكی از همكاران هم به كمك شما بیاید. برای اینكه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند كمكتان كند. یا شاید شما می‌خواهید دست به یك ریسك مال شراكتی بزنید و به فردی نیاز دارید كه با شما همراهی كند. هر كدام از این كارها را بخواهید بكنید باید حواستان را جمع كنید، چرا كه فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد كرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد كرد و ممكن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.
فال روزانه اسفند

بیشتر بخوانید:  از بین بردن خال های صورت با روشهای خانگی

فال روز متولدین اسفند: شما احساس می‌كنید ناچارید كارهایی را انجام دهید كه این كارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینكه مشكلی درست شود اقدامی‌بكنید. حتی اگر فكر می‌كنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً كاری نكنید. پس سعی كنید كارهایی را انجام دهید كه مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت كنید، شما بعدها برای حل كردن این مشكل وقت كافی خواهید داشت.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز یکشنبه 30 شهریور 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

robeka.ir

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

[ad_1] بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن …