بیوگرافی وین دیزل + عکس های خانوادگی

بیوگرافی وین دیزل,وین دیزل,فیلم های وین دیزل

وین دیزل، بازیگر معروف هالیوود

 

تصاویر و بیوگرافی وین دیزل

وین دیزل در حال حاضر، یکی از موفق‌ترین بازیگران هالیوود است. او در نهضت ضد دخانیات حضور فعالی دارد. وین دیزل در چند برنامه تلویزیونی،جوانان را دعوت به ورزش و دوری از سیگار کرده و به همین دلیل، خانواده‌ها نگاه مثبتی به وی و کارنامه بازیگری‌اش دارند.
چکیده ای از بیوگرافی وین دیزل

نام اصلی: مارک سینکلر وینسنت

زمینه فعالیت: بازیگر، فیلمنامه نویس و تهیه کننده

زادروز: ۱۸ ژوئیهٔ ۱۹۶۷ ‏( ۵۳ سال)

محل تولد: نیویورک سیتی، ایالت نیویورک

ملیت: آمریکایی

قد: 182 سانتیمتر

سال های فعالیت:۱۹۹۰ — کنون

همسر: پالوما خیمنز ۲۰۰۷ تاکنون

فرزندان: ۳ فرزند 

بیوگرافی وین دیزل,عکس های وین دیزل,قد وین دیزل

عکس های وین دیزل

زندگینامه وین دیزل

نام اصلی وین دیزل، مارک سینکلر وینسنت Mark Sinclair می باشد. او در تاریخ هجدهم ژوئیه سال ۱۹۶۷ میلادی در شهر نیویورک سیتی واقع در ایالت نیویورک در کشور آمریکا دیده به جهان گشود. مادر وین دیزل یک روان شناس و اخترشناس ایتالیایی میباشد و پدرش هم زیست شناس بوده ولی وی هیچگاه پدر خود را نشناخته است. او یک برادر دوقلو نیز دارد که همراه با مادر و پدر خوانده اش زندگی می کرد.

بیوگرافی وین دیزل,وین دیزل,زندگینامه وین دیزل

عکس جوانی وین دیزل

وین دیزل در خردسالی پسری پر شر و شور بود، به طوری  که وقتی تنها هفت سال داشت با یکی از دوستانش به نمایشگاه رفتند تا آثار هنری آن جا را خراب کنند. ولی زنی جلوی آنها را گرفت و به آنها پیشنهاد کاری را داد و گفت هر روز بعداز مدرسه برایش کار کنند و در ازای آن نفری ۲۰ دلار دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:  مدل لباس ست مادر و دختر + مدل ست لباس پدر و پسر 2019

بیوگرافی وین دیزل,وین دیزل,مجموعه فیلم های وین دیزل

جدیدترین تصاویر وین دیزل

آغاز فعالیت هنری وین دیزل 

وین دیزل بازیگری را از سال 1990 شروع کرد، ولی نخستین بار به صورت جدی در یک فیلم کوتاه به نام Multi- Facial که خود هم سازنده اش بود، جلوی دوربین رفت و همین سبب گردید تا نظر کارگردان بزرگی مثل استیون اسپیلبرگ جلب شود و از وی برای بازي در فیلم Saving Private Ryan دعوت کند. جالب آنکه اسپیلبرگ به قدری از وین دیزل خوشش آمده بود که فیلمنامه این فیلم را تغيير داد تا نقش دیزل را در داستان بگنجاند.

وین دیزل,زندگینامه وین دیزل,تصاویر وین دیزل

عکس های وین دیزل

وین دیزل بعد از آن در انیمیشن خاطره انگیز The Iron Giant به جای غول آهنی صحبت کرد تا یکی از ماندگارترین نقش آفرینی ها در کارنامه هنری اش را رقم بزند. او بعدها با بازي در نقش های اکشن در مجموعه هایی مثل سریع و خشن، XXX و The Chronicles of Riddick توانسته به محبوبیت زيادي دست پیدا کند. وی در ادامه نقش آفرینی های خود سری هم به دنیای ابرقهرمانان مارول زد و بعنوان صداپیشه شخصیت گروت در فیلم Guardians of the Galaxy حضور پیدا کرد.

 

وین دیزل,جدیدترین تصاویر وین دیزل,عکس های وین دیزل

وین دیزل و پل واکر

 

ازدواج وین دیزل

وین دیزل در سال 2007 با همسرش پالوما خیمنز که یک مدل مکزیکی است آشنا شد، آن ها دارای سه فرزند هستند؛ یک دختر به اسم هانیا رایلی که در سال 2008 به دنیا آمد، یک پسر به اسم وینسنت که در سال 2010 متولد شد و یک دختر به اسم پائولین که در سال 2015 متولد شد.

بیوگرافی وین دیزل,وین دیزل,همسر وین دیزل

وین دیزل و همسرش

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی و عکس های گروه رستاک

وین دیزل,بیوگرافی وین دیزل,عکس همسر وین دیزل

وین دیزل در کنار همسر و فرزندانش

معروف ترین فیلم های وین دیزل

از مشهورترین و ماندگارترین فیلم هایی که وین دیزل  در آنها بازي نموده است میتوان فیلم های ریدیک، تریپل اکس و سری فیلم های سریع و خشن را نام برد.

همچنین وین دیزل در فیلم های مشهوری همچون نجات سرباز رایان( 1998) با بازی تام هنکس و مت دیمون، اتاق بخار( 2000) در کنار جووانی ریبیسی و بن افلک، قیرگون( 2000)، ولگردها( 2001)، تریپل اکس( 2002)، سرگذشت ریدیک( 2004)، پستونک( 2005)، بابلیون ای.دی( 2008)، ریدیک( 2013)، آخرین شکارچی جادوگر( 2015) با بازی رز لزلی و الیجاه وود و انتقامجویان:جنگ ابدیت( 2018) حضور داشته است.

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی بهمن دان بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

بهمن دان بازیگر سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های بهمن دان بهمن دان …